#1676 Skrevet Juni 12, 2012 Stikker ut om litt prøva å få sveist sammen ein downpipe:p skader apsolutt ikke om någen som kan sveise kommer på besøk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1677 Skrevet Juni 12, 2012 Du vet ka du ska gjør? Punkt det samen og kom innom her en dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1678 Skrevet Juni 12, 2012 Stikker ut om litt prøva å få sveist sammen ein downpipe:p skader apsolutt ikke om någen som kan sveise kommer på besøk:p Det blei jo ikkje så værst te slutt Bukken e opptatt i mårå, foringbytte i dag drog ut lengre enn planlagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1679 Skrevet Juni 16, 2012 Någen så ska udøve idag eller i mårå? Har en girkasse og ett partytelt + div eg sko vært ude me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1680 Skrevet Juni 16, 2012 Eg stikke nok ud ein tur i mårå. Kati tenkte du deg ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1681 Skrevet Juni 16, 2012 Eg opptar forresten bukken imårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1682 Skrevet Juni 16, 2012 Eg kan ikkje itte 1, så må ver før det for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1683 Skrevet Juni 19, 2012 Fult hus og stormende jubel i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1684 Skrevet Juni 19, 2012 Me sko hatt et lite møte igjen. Me e tydeligvis isje enige adle mann om ka me ska handla med tanke på dekkmaskin. Kjell la ut spørsmål på facebook om dette, men bare et fåtall svarte (Lasse e unskyldt:p), så gjerna d e enklare å be dokk stilla opp på lokallagslokalemøte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1685 Skrevet Juni 20, 2012 Noen så ska ut idag? Sko bare hatt henta noe. Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1686 Skrevet Juni 22, 2012 ta bukken i morra. send melding hvis du skal ha bukken. skal jobbe i morra ogsp, så vet ikke helt når jeg er der ute - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1687 Skrevet Juni 24, 2012 Blir det dekkmaskiner på oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1688 Skrevet Juni 24, 2012 Working on it, men me må få någen til å hente det... Fått pressa prisen ganske godt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1689 Skrevet Juni 24, 2012 Hvis eg godsnakke med madammen så har eg bil med hengerfeste, så om någen har henger og BE sertifikat så kan ver me på turen så e d møye muligt eg bler me å hente jaffal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1690 Skrevet Juni 24, 2012 Knallbra Kjell.. Sko me fått til en felles ryddedag med litt grillings. fått ryddet litt rundt egne arbeidsplasser og fellesområde. eg trenger vertfall å få ryddet litt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1691 Skrevet Juni 24, 2012 VELDIG bra ide Lasse, har tenkt på det samme en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1692 Skrevet Juni 24, 2012 Off ja, trenge å rydda eg au.. bare kassa inn nå. Hehe.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1693 Skrevet Juni 24, 2012 Eg trenge stort sett alltid å rydda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1694 Skrevet Juni 24, 2012 Skulle me tatt noen timer ein Lørdag i nærmeste framtid då? fått ryddet plass til dekkmaskiner og pantet tomflasker og bokser:p vet at det ikke alltid er like lett å få til for de som har familie, men kom gjerne med forslag for dager som passer bedre en andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1695 Skrevet Juni 24, 2012 Eg trenge stort sett alltid å rydda Ja er mye løye på det arbeidsbordet ditt til og med daue fugler oppi pipesettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1696 Skrevet Juni 24, 2012 Ja er mye løye på det arbeidsbordet ditt til og med daue fugler oppi pipesettet. Hæ?!? Vært på ferie og vekkreist i jobbsammenheng for lenge ser eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1697 Skrevet Juni 24, 2012 Hæ?!? Vært på ferie og vekkreist i jobbsammenheng for lenge ser eg Jupp fult i sjelett. ser ut så du har daua i fra det:p få gang å noe skruing nå sånn at bilen blir klar til neste sesong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1698 Skrevet Juni 24, 2012 Blir gang igjen denna ukå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1699 Skrevet Juni 24, 2012 14.07.2012 : klø : Rydde og pølsedag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1700 Skrevet Juni 24, 2012 Hadde håpet litt før, men vis ikke greit for meg og meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...