Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Nå så utdrikningslaget til Joakim er overstått kan eg bli med på ein ryddedag/grilldag fremover bare ikke 4august då er det bryllup.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt båsset burde me egentlig bare kjørt ut på båsplassen. Tar jo vinter og vår hvis me ska brenna alt det!

E dår någen så har ein store bil som me kan kjøre det vekk i? Type pizzabil eller någe?

 

Eg fatte isje koss me klare å laga så mye bås ein gang:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har tilgang på både stor bil og lastebil (hvis någen kan kjøra an). Eg kan gjerna stille den til disposisjon en dag. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har tilgang på både stor bil og lastebil (hvis någen kan kjøra an). Eg kan gjerna stille den til disposisjon en dag. ;)

 

Då kan me jo samle driten vår og i samme slengen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres bra ut Stian:)

Kor kan me hiva alt dritten uten å måtte sortera alt? På IVAR bler di vel galne hvis du isje sortere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville anbefalt å sortera mest mulig, IVAR e ikje sorte plastikksekker godkjent ein gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å hiva sorte plastsekka på Ivar. Gjort det mange ganger, så lenge det e restavfall. Trikset e å sortera det i bilen når du hive det inni. Å når du hive det tar du de svarte søppelsekkane te slutt, sånn at de ser du sortere:) har sikkert vært på Ivar 10 ganger de 2 siste årå. Kanonplass å hyggelige folk, koste relativt lide åg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då kan me jo samle driten vår og i samme slengen?

 

Det burde me jo fått te! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om folk som må tømma de svartesekkene sine på bakken og sortera ittepå. mener også å ha hørt at gjennomsiktige poser er påbudt, evt de svarte man kan kjøpe hos IVAR som en stor penge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har tilgang på både stor bil og lastebil (hvis någen kan kjøra an). Eg kan gjerna stille den til disposisjon en dag. ;)

 

Eg kan kjøra c1, men ikkje større

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikkje tømma på Ivar med lastebil, fekk kommentarer på det når eg va med den lille lastebilen me hadde på gamle jobben, men den va 3500kg totalvekt så då gjekk det akkurat ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har en Renault traffic så me ska nok få en del inn i den og! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Finni:)

 

Hvem har bil med plass og tid til å være med meg opp for å hente den? Må bli i dag eller i helgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Finni:)

 

Hvem har bil med plass og tid til å være med meg opp for å hente den? Må bli i dag eller i helgen...

 

Skulle ikke dere ha maskin med hjelpearm da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men kan ikke finne noen som er til salgs i nærheten til en fornuftig penge... Hva syns dere andre. Skal vi drite i hjelpearmen eller skal vi vente til det dukker en opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt e-post t den med hjelpearm nå om han kan bistå med frakt, så får me se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me skulle hatt ei ny tom tønne for brenning. noen som kan skaffe dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt e-post t den med hjelpearm nå om han kan bistå med frakt, så får me se:)

 

Men vi skulle hatt en balanseringsmaskin også og da havner vi en del over 20.000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi skulle hatt en balanseringsmaskin også og da havner vi en del over 20.000kr.

 

Hæ? Han ska jo ha 10K for begge deler samlet + frakt... + kalibrering av balanseringsmaskinen, men ka kan det kosta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.