#1776 Skrevet August 8, 2012 Någen som ska ut i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1777 Skrevet August 8, 2012 Någen som ska ut i dag? Eg skal ut i mårå med den nye bilen ka du tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1778 Skrevet August 8, 2012 Reserverer bukken neste lørdag (altså 18. august). Skal bytte dempere og luftbelger på Allroaden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1779 Skrevet August 8, 2012 Eg skal ut i mårå med den nye bilen ka du tenkte på? Har litt deler te Seat som sko vert montert. Vetsje om Petter har ti å ver me så tenkte gjør det sjøl evt kjøra bilen te meg hvis ikkje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1780 Skrevet August 8, 2012 Har litt deler te Seat som sko vert montert. Vetsje om Petter har ti å ver me så tenkte gjør det sjøl evt kjøra bilen te meg hvis ikkje. Aha du har bare sjangs i dag? evt så er eg der ute i mårå i 19.00 tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1781 Skrevet August 8, 2012 Aha du har bare sjangs i dag? evt så er eg der ute i mårå i 19.00 tiå Hvis det ikkje går i dag så får me ta i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1782 Skrevet August 8, 2012 eg stikke nok og ut imårå ein tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1783 Skrevet August 8, 2012 Då komme eg innom å hente klossane i kåre Robin, ti ska du utøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1784 Skrevet August 9, 2012 Du komme i Kåre??? Kem e Kåre? Stikke vel ut i 5-6tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1785 Skrevet August 9, 2012 Jajaja, du fatta poenget. Eg komme sikkert ud mellom 6-8 engang då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1786 Skrevet August 9, 2012 Eg bruke bukken litt i dag hvis ingen andre ska ha an Lasse: Kan eg låna vinkelsliperen din? Må sliba vekk punktingå så kvål gjorde på eksosen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1787 Skrevet August 10, 2012 ta bukken i morra. send meg en melding hvis du har planlagt noe, ta kanskje ikke så lang tid som planlagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1788 Skrevet August 10, 2012 Jeg må låne bukken før eller etter deg for å skifte den lille eksosbiten. Når skal du ut? Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1789 Skrevet August 10, 2012 usikker. når jeg våkner, litt forkost og så ut med en gang. alt mellom 6 og 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1790 Skrevet August 10, 2012 Skåål... eg tar bukken på tirsdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1791 Skrevet August 11, 2012 Jeg tar nok bukken litt i morgen, men regner ikke med å bruke den lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1792 Skrevet August 12, 2012 Tar nok bukken i morra jeg. (mandag) Ikke lenge da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1793 Skrevet August 14, 2012 Då blir d ud å skru einser golf itte jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1794 Skrevet August 14, 2012 Då blir d ud å skru einser golf itte jobb Tar du me nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1795 Skrevet August 14, 2012 Tar du me nøkkelen? Shiit. Glemte såklart å legga den i bilen Tenkte å kjøra rett ud itte jobb. Men hvis du ska ud i dag så kan du jo ble me å henta den når me stikke hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1796 Skrevet August 17, 2012 Jeg tar bukken i kveld, og om nødvendig i morra også. Usikker på når jeg blir ferdig, skal bytte luftbelger og dempere foran på allroad'en. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1797 Skrevet August 20, 2012 Tar bukken ikveld Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1798 Skrevet August 20, 2012 Tar bukken i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1799 Skrevet August 24, 2012 (endret) ta bukken i da og litt i morra hvisjeg ikke blir ferdig. skriver det her hvis jegikke blir ferdig edit: ta bukken bare i morra tidlig. - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1800 Skrevet August 26, 2012 Noen så har verktøy te å setta på C-klemmer mellom manifold og grenrør? (VW møkkapatent!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...