#1826 Skrevet September 4, 2012 Ikke henta?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1827 Skrevet September 5, 2012 Ikke henta?? Nix For mye på programmet i går (pumpebytte på Lasses Einser før dynodagen, chippe en bil osv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1828 Skrevet September 5, 2012 Men ska dåkkår ha an eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1829 Skrevet September 5, 2012 Ja det vil me:) Men så va d d å få hentan då. Eg har verken BE lapp eller bil/henger, men eg bistår med glede t moralsk støtte og løfting å sånt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1830 Skrevet September 5, 2012 Eg har ikkje krok på bilen, ikkje henger og ikkje tilgjengelig via jobben lenger sånn så eg hadde i forrige jobb Noen så vett dei kan i dag så kan eg ringa å avtala henting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1831 Skrevet September 5, 2012 Itte halv ni i dag, så kan eg stilla me min bil, men henger har eg ikje... Heller ikje sikker på om kontakten te henger-lysene virke lengre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1832 Skrevet September 5, 2012 Trenge ikkje lys på henger på jæren Noen så har henger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1833 Skrevet September 5, 2012 Hvis an tømmes for bås så kan eg muligens hosta opp ein hengar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1834 Skrevet September 5, 2012 E vel ikje værre enn at dokk låne henger fra Statoil elns..? Og nei, lyse ekje allitd et must. Men hadde våre greit å ha aligavel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1835 Skrevet September 5, 2012 Har henger eg, men kan ikkje garantera t eg får låna bilen me krok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1836 Skrevet September 5, 2012 He både bil og henger, men ikje tid. Ikje verre enn at någen låne bilen/henger å hente ann. Men det e BE henger så dokke e klar øve det æ. Står i huse på Hana.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1837 Skrevet September 5, 2012 Far hadde bilen på service og får an ikkje igjen før i mårå, så då har eg ikkje bil me krok Hengeren kan kjørast uten BE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1838 Skrevet September 5, 2012 (endret) Eg har ikje BE lappen, så ser helst at d blir brukt ein d ikje trengs på. Evt at någen andre kjøre (har nok utgifter fortiå!!) EDIT: e tilgjengelig på 95724597 (e lite på internett itte jobb... ) Gi beskjed hvis eg trengs, e som sagt ledig itte ca halv ni i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1839 Skrevet September 6, 2012 Ga dokk opp heile prosjekte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1840 Skrevet September 7, 2012 Tar bukken en liten stund på tirsdag. Bare sjekke noen ting på volvoen til gamlingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1841 Skrevet September 7, 2012 Tar bukken en liten stund på tirsdag. Bare sjekke noen ting på volvoen til gamlingen Volvo? Kjøpte ikke han nettop audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1842 Skrevet September 7, 2012 Eg har stor bil tilgjengelig og kan nok ver med og hente i løpet av helga. Bare gi meg beskjed litt i forkant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1843 Skrevet September 8, 2012 Volvo? Kjøpte ikke han nettop audi? 2 bilen e ein 98 mod volvo v40. Han ska få ann eu godkjent. Henge litt på kalipperen bak å ska bytta frontlykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1844 Skrevet September 10, 2012 Eg tar bukken i mårå (tirsdag), Golfen må klargjøras te Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1845 Skrevet September 10, 2012 fikk vi henta dekkmaskina eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1846 Skrevet September 10, 2012 Eg tar bukken i mårå (tirsdag), Golfen må klargjøras te Rudskogen Eirik har og bukka bukken i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1847 Skrevet September 10, 2012 fikk vi henta dekkmaskina eller? Nei, blei budkrig og folk så kunne henta med ein gang. For mye å betala for gammalt og utslitt utstyr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1848 Skrevet September 10, 2012 Kan få låna hvis du spør fint Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1849 Skrevet September 10, 2012 Du så endte med å handla? Kor mye måtte du gi? Føle egentlig me kan ta oss råd te nytt utstyr når det ikkje koste mer enn ka det gjør. Sånn så løftebukken vår f.eks. e heilt på kanten, og går nok noen kroner i vedlikehold ska me vær på den sikra siå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1850 Skrevet September 10, 2012 Det e jo sånne ting me kan snakka om på mandag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...