Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Eg trenge bukken 1time eller 30min ein dag i ukå, kanskje på tirsdag hvis Søren isje ska stå i an heile dagen? Men om d isje bler tirsdag så vett eg isje ka dag d bler ennå, men då avtale me bare dersom någen av dåkk andre og trenge bukken i ukå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då bukker du bare bukken ett par timer på tirsdag. tror ikke Søren har gjort det ennå. blir ikke noe på meg på Tirsdag Trekking av visdomstann... jippi greit å være hjemme på sofaen den dagen sånn som eg har forstått det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I am in germany. Bukken hadde jeg siste tirsdag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, leste det som om det betydde denne tirsdagen :D Men da tar jeg bukken i morgen sikkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dette da? Et lokale med bukk og greier? 131 sider var jævlig mye å lese igjennom, så jeg lurer på om noen kan komme med kortfattet info? Er meget interessert, da jeg skal oppgradere stereo og div. andre ting på bilen iløpet av vinteren. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lokale 10stk i lokallaget leiger og bruker som verksted/lagring/samlingsplass. Er ikke ett lokale som er tilgjengelig for alle i lokallaget desverre. Vi som leiger det fyller det greit opp alene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lokale 10stk i lokallaget leiger og bruker som verksted/lagring/samlingsplass. Er ikke ett lokale som er tilgjengelig for alle i lokallaget desverre. Vi som leiger det fyller det greit opp alene :P

 

Hadde ikke vi fylt det, hadde nok mr. Passat klart det med Passat museet sitt.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det noen så kan dreia e vel spørsmålet? Kan fort enda med grining hvis ein haug med amatørar ska gyva laus på noe sånn uten opplering:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluss an tar for stor plass. Hvis der e någen som trenge og få någe dreid så bare spørre meg så kan eg fiksa det. ;) mye bedre enn at me ska ha ein sånn ståendes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare tipsa dokker, siden eg jobbe med sånt.

Den gamle dreiebenken der, e ikkje verd mer enn skrap pris.

Dokker hadde bare irritert dokker grønne øve sånnein gammale haug.

Må opp i 10-12 tusen for ein goe te hjemmebruk. (godt brukt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok då seie me det sånn. kunne vært greit å kunnet dreid til ting og tan av og til når en driver å bygger/justerer bil. men får heller bare snakke med Stian :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fikse eg! Har 2 manuelle benker, 1 styrt benk, ett borverk og ein jævlig svær horisontal dreiebenk! Kan plassere nesten heile bilen på den største! Så me ska nok få te någe hvis dokkor trenge og få dreid någe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe aktivitet på Lokalet på Lørdag? Daniel vil komme innom eg stikker nok ut eg har ein Motor som må demonteres.

Stian kan du dreie ei girkule til meg til einseren ca 15cm lang kan ta ein befaring på det ein dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan me se om me kan få te ja. Me får snakkes ein dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn så detta Lasse? :) Bare kom med ønsker på mål osv, eg bare kladda noe fort å gale

 

Girkula te Lasse.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akurat sånn ja: smil : men tror det holder med 40-45mm dia på toppdelen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50mm:

[ATTACH=CONFIG]185753[/ATTACH]

 

45mm:

Girkula te Lasse 2.JPG

 

40mm :

Girkula te Lasse 3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kass gjenga ska det vær i bånn av girkulå egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka meine du 40-45-50mm? 40mm for å spara vekt?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E mer vekt å spara på føraren, høhø : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løyen du. lettere å trimme kula...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.