Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Jupp en liten ABB - Den 12 sylindrete motoren som den står på gir ca 72Mw ved hjelp av 4 stk av denne lille snella.... @ 104rpm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikse dåkk å vrenga av någen dekk på et sett felgar, vrenga av på et aent sett og hiva dekkå på de fyste felgane å balansering for ein slant? :P Å kan få et sett me 15" stålfelger 5bolts hvis dåkk har lyst på de og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere ute der i dag eller i morra? Tenker på den dieselpumpa, og kunne forsåvidt plukka opp delene fra Søren og hvis de ligger der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, google bildesøk, finne tydeligvis det mesta der :P

 

Men apropos henta fram, når komme du å hente dekkå dine? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal ut i dag? Hadde vært kjekt med litt selskap.:) stikker ut i 2tiå noen timer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal ut i dag? Hadde vært kjekt med litt selskap.:) stikker ut i 2tiå noen timer

 

Kan hende jeg svipper innom henter den dieselpumpa til einseren hvis det passer seg =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg svipper innom henter den dieselpumpa til einseren hvis det passer seg =)

 

Går nok bra det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg tar bukken i mårå (lørdag) formiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg tar bukken i mårå (lørdag) formiddag :)

 

Haha akkurat som du kommer til å være i stand til det.. eg tar den når du er ferdig H&R monotube og eksos på tapetet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går så fint så ;) e der ute rund halv11. Tar ikkje mer enn ein time det eg ska gjør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så har tilgang på lamineringsmaskin? Me sko jo hatt denna jukselappen klistra på sveiseapparatet :)

 

Sveisesetup.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så har tilgang på lamineringsmaskin? Me sko jo hatt denna jukselappen klistra på sveiseapparatet :)

 

Sveisesetup.jpg

 

Kan fiksa eg hvis dåkk vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har kjøpt ny sveisetråd såg det minket på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.