Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Vil ein av dåkk som kan med dekkomleggeren hjelpa meg å legga om ein dag i løpet av ukå? :)

Har bare brukt an ein gang så e greit me någen som kan d på siå av så eg sleppe å ødelegga felgane mine :P

 

Ka dag har du tenkt deg ut? Vegard har lyst te å henta bilen sin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka dag har du tenkt deg ut? Vegard har lyst te å henta bilen sin

 

Vett isje ka dag d bler. Ein dag ein eller aen har sjangs t å ver me meg å legga om dekk...

Han har jo nr mitt så d e bare for han t å ta kontakt me meg så ordne me d. E jo isje så langt vekke at eg isje kan kjøra ud flerne ganger i løpet av ei uka ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som ska ut i lokalet i mårå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og Dag Ivar skal kanskje ut en tur imorgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dokke tenkt å vrenge om dekk så er den dårligt egnet for felger større en 16" vis en er redd for Felgene. Prøvde å vrenge av ett 18" dekk i dag men måtte gi opp etter ein del hakk i felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor det stoppa hen lasse?

 

- - - Updated - - -

 

tenkte ikke å legge om imorgen men tenkte en dag snart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe deg jeg lasse har ny dekkmaskin og avballanseringsmasskin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dokke tenkt å vrenge om dekk så er den dårligt egnet for felger større en 16" vis en er redd for Felgene. Prøvde å vrenge av ett 18" dekk i dag men måtte gi opp etter ein del hakk i felgen.

 

Eg seie meg uenig. Hjalp robin med å vrenge 4 vinterdekk av og 4 sommerdekk på, 225/40-18 tru eg det va. Null problem og rørte aldri ein einaste kant. Det ska ver sagt at Robin som stort aldri he gjort det før tok det mesta. Billigdekk og snål dimensjon kanskje? Såg at kompressoren dokke brukte var helt på kanten med sine 9bar, så hjelpe på med ein større komp au.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å sei det sånn den maskinen blir aldri brukt på mine felger så sant det ikke er stålfelger da i 13-16" såg bare hvordan joakim sine 18" såg ut etter avrenging. balanseringsmaskinen kommer eg til å bruke greit å ta en runde av og til blir fort litt ubalanse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi satt på dekk på noen 18 tommere på onsdag. var ingen problem det. Men er det den "spaden" nede til høyre som er problemet?

 

Vi vrengte ikke av dekk da. bare satt på.

 

Jeg og Dagi som gjorde det.. aldri gjort det før vi heller men fikk instruksjoner av Robin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å sei det sånn den maskinen blir aldri brukt på mine felger så sant det ikke er stålfelger da i 13-16" såg bare hvordan joakim sine 18" såg ut etter avrenging. balanseringsmaskinen kommer eg til å bruke greit å ta en runde av og til blir fort litt ubalanse

 

Kan godt ver me å hjelpa me dekkane å sjå om me får det til hvis dokke vil? Gjerna gjort ng feil hvis dokke ikje he gjort det ng særlig før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror og dåkk har gjort någe feil hvis du har klart å ripa opp felgane... Mine 17" va dår isje et einaste merke i ittepå og Dagi sine 18" va heller isje någe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror og dåkk har gjort någe feil hvis du har klart å ripa opp felgane... Mine 17" va dår isje et einaste merke i ittepå og Dagi sine 18" va heller isje någe problem.

 

Åja, 17" du he.. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det e sagt så va d vel å vrenga av dekkane Lasse sleit me, å isje legga på dekk, sånn som eg å Petter gjor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når d e sagt... så ser eg fremdeles isje problemet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når d e sagt... så ser eg fremdeles isje problemet :P

 

Hvis dt e billigdekk så skjønne eg probleme faKtisk. Billigdekk e ng herk å vrenga. Man får kjøpt sånne felgringer å legge på felgene da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spenne dåkke felgen fast utvendig eller innvendig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jo helt ann på størrelsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og tilstand på felg... Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Folkens!

 

Har flyttet til Stavanger nå og så har jeg endelig meldt meg inn her.

 

Jeg lurer på om noen av dere som kunne ha hjulpet meg med å fått senket bilen? 2010 mod Scirocco.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet en del misforståelser for nye medlemmer, ref. Sindre sin post, har jeg døpt om tråden til "Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted".

(S.L.L.L. = Stavanger Lokallags Lokallags Lokale)

 

Hvis någen har bedre forslag så fyr laus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du meine at den forkortelsen ska oppklara alt for nye medlemmer? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men folk sleppe å tro at lokalet e felles for alle i lokallaget. Ka forkortelsen står for betyr jo fint lite for ein som isje e med i lokalet ligavel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.