Lokallagsklær: Hvem vil ha og hva?

Anbefalte innlegg

Heisann. Siden vi begynner og bli en ganske så stor gjeng etter hvert så må vi nesten få noen klær med litt logo på. Jeg har tilgang på vanlig presse til og få presset på transfer merker på diverse klær.

 

Her har jeg litt priser på hva det forskjellige vil koste. Må nesten ha ett ca antall før jeg bestiller transfer merkene.

 

Så prisene:

 

Vanlig T-skjorte: 80,-

Pique skjort: 150,-

College genser (uten hette): 200,-

Skalljakke (vind og vann tett, bra kvalitet på jakke): 900,-

Softshelljakke: 530,-

 

Alle prisene er ink mva og trykking. Da trykker jeg gratis!

 

Jakkene må jeg ha ett lite forbehold på. Disse er syntetiske,, så jeg må nesten teste om jeg får merkene til og henge før disse blir solgt.

 

Hvis folk ha egne klær som de vil ha logo på (f.eks baby/barne klær) som de vil ha logo på så kan jeg fikse det og. Tar 50 kroner pr plagg. Plaggene bør være svarte eller en mørk farge, da logoen blir hvit.

 

Så hvem er med, og hva vil dere ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- 2 stk. T-skjorta (størrelse M)

- 1 stk. Genser (størrelse M)

 

(ja Doffer, eg ska faktisk handla meg genser!!! : smil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på både pique og genser, men jeg skulle gjerne testet størrelsene! Kunne du tatt med 1 av hver størrelse slik at folk kan prøve på feks LTH? Det er så kjipt å kjøpe noe amn ikke passer. Noen klær er små i størrelse og noen store... Jeg kan feks passe alt fra XL til XXXL har jeg opplevd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på både pique og genser, men jeg skulle gjerne testet størrelsene! Kunne du tatt med 1 av hver størrelse slik at folk kan prøve på feks LTH? Det er så kjipt å kjøpe noe amn ikke passer. Noen klær er små i størrelse og noen store... Jeg kan feks passe alt fra XL til XXXL har jeg opplevd...

 

Enige me Robin her. Eg e jo isje av di aller minste så trør rondt på Moder Jord, så ein liden "testkjøring" før kjøp trur eg at eg må ha.... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta i alle fall med XL og XXL for min del så slipper du å drasse på så mye Stian, hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 tshorter (S og M)

1 genser (M)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 tshorter (S og M)

 

Ein te før middag og ein te ittepå? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gensrene blir hentet fra wurth, så dokkor kan stikke innom butikken og prøve. Kan nok og ta med noen. Skal være normale størrelser.

 

Ser ut som det er såpass mange som vil ha, så eg bare bestille transfer. Då kan eg få tatt noen bilder når eg har fått disse og fått opp pressen! :) kanskje i løpet av neste uke.

 

Me har flerne farger og hvis noen vil ha noe annet enn svart. Grå og marine blå. Grå er vel ikke ideelt pga merket er hvitt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein te før middag og ein te ittepå? : klø :

 

Stemme de :-)

 

Hadde vert sinnsykt stiligt å fått te body te baby nå så me har så mange småbarnsfedre i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2x Pique

Kan ver interesert i jakke, men de kosta såpas mye at eg vil se de før eg kjøbe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 tskjorter i størrelse M :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar gjerne en svart XXL genser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne 1 stk. pique skjorte, 1.stk genser og tilsutt 1 stk. softshelljakke, i størrelse M

Er det noe fargevalg på disse ? Blir det hovedlogo bak på ryggen på disse, å navn foran ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikkje navn. Vw audi logo fremme og det samme bak, men med stavanger lokallag bak. Skal få lagt ut bilder så fort jeg får merkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikkje navn. Vw audi logo fremme og det samme bak, men med stavanger lokallag bak. Skal få lagt ut bilder så fort jeg får merkene.

 

Ok. Guddgudd : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer der mer her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pressen på jobb kom opp og ble testet i dag. Transfer merkene e bestilt og komme nok til neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk Vanlig T-skjorte (xxl)

1 stk Pique skjort(xxl)

men overlevering kan være ett problem, i og me at eg ikkje har lappen, ikkje 18 ennå... e det mulig å møte noen i hillevåg/kildensområdet? slik at jeg slipper å stresse med offentlig transport t lth...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk Vanlig T-skjorte (xxl)

 

Det e ikkje ei vanlige T-skjorta, det e ei svær T-skjorta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska alltids greie og levere en dag.

 

Anngående pique skjortene så slite me litt me levering på de. Komme i slutten av mnden ser det ut som.

 

Va innom trykkerietnog transfermerkene komme på mandag ser det ut som. Så det blir trykking i løpet av neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 t-skjorte i M

1 t-skjorte i XL

1 genser i XL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 t-skjorter i L

 

Holder du til på Forus?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth er på forus ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men eg bor ikkje på forus. Eg bor på hundvåg. t-skjortene finnes kun fra M og oppover. Det tror eg genseren og gjør...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.