Trondheim: Interesse for fotoshoot? (Kjørebilder?) Oppmøte Torsdag 19. Mai kl 20.00!

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg leste innlegget ditt så har jo været blittbare værre og værre! Var blå himmel og sol når jeg leste det, men nå tordner og hagler det, hehe! :P

 

Ser forresten på yr.no at fra 7-8 tia så skal det bli sol igjen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg skulle vel ikke skrevet det om været antar jeg.. sånn er det desverre. Jeg drar nå iallefall ut uansett, så får vi se hvor mange som dukker opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært med, men i dag er for tidlig for meg. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikke lenger en Vigga, så nådd æ ti regne : mad : Så da va d å vend, snuten heim igjen : rolleyes

 

Håpe d blir flere, muligheter seinar : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været ville ikke helt bestemme seg, men det ble da svært bra til slutt. :) Kommer flere etterhvert, men her er en liten teaser: (takk til mannen med blitzene!) : rock :

DSC_0579.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været ville ikke helt bestemme seg, men det ble da svært bra til slutt. :) Kommer flere etterhvert, men her er en liten teaser: (takk til mannen med blitzene!) : rock :

 

Bra med tre S biler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Furre, Smevik og Sandal som møtte opp? Jeg får møte opp neste gang, når golfen er ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Furre, Smevik og Sandal som møtte opp? Jeg får møte opp neste gang, når golfen er ferdig :)

 

Stemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man det :) Tøft bilde Vidar! Grunnet stor telelinse fikk jeg ikke noe gruppebilde :P

 

Folk har skjønt at S-biler skal være mørke ser vi :P Legger ved et av Øyvind sin som ble kurant :)

 

5738226024_c1d0a913b6_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man det :) Tøft bilde Vidar! Grunnet stor telelinse fikk jeg ikke noe gruppebilde :P

 

Folk har skjønt at S-biler skal være mørke ser vi :P Legger ved et av Øyvind sin som ble kurant :)

 

5738226024_c1d0a913b6_b.jpg

 

Sinsykt bra bilde : vinke :

 

Men steik kor teit med bare et parklys : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har du bilde av bilen din du og! :P

 

 

Men Vidar... Hvor blir det av de bildene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar har nok lagt seg. Han ble komandert hjem av kjærringa. Han måtte rett til sengs :P

 

(Han må opp tidlig i morgen... eller???)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.