Vårmønstring Hadeland 28 April 2012

Anbefalte innlegg

bare å ta med bilen og møte opp på gamle bomring plassen til mjøsbrua så slenge seg med kollona når vi passerer, blir ingen stopp der så bare å slenge seg etter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror du misforsto litt jeg er bare 14 så er avhengig av at noen kjører meg dit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur med A4 og Derby, må man være der akkurat 10 for å være med i bedømmingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida. Været er nydelig her nå forresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja blir bra dag dette, blå himmel og sol:) Kjenner sola varmer allerede:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida. Været er nydelig her nå forresten.

 

Men når bør man være der, sånn senest?

 

Har planer om å være der 10, men tar litt tid å mobilisere når vi skal ha med sneipen og kjøre to biler. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for et toppers treff! :) mye fint å se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott treff...:D utrolig mange folk og biler. og flott vær : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et bra treff med kanonsol! : rock : Etter flere uker med dårlig vær så var dette en veldig bra lørdag! :D

 

Gleder meg til neste treff allerede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Hadeland Lokallag for en fantastisk start på treffsesongen : ja :

 

Noen som har oversikt over hvor mange som stilte ut? Jeg la merke til utstiller nummer 135, men mener også at det kom noen etter.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett flott treff!

 

Angående premiering av biler å slik, er det ikke en idè å ha en fast "mal" å gå etter på hvert treff i stedet for å premiere biler pga de er "strøkene" osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett flott treff!

 

Angående premiering av biler å slik, er det ikke en idè å ha en fast "mal" å gå etter på hvert treff i stedet for å premiere biler pga de er "strøkene" osv.

 

Dette har det vel vært prat på en stund rundt om?

etter min mening hadde det kanskje vært en ide å dele inn etter "utstillingsbiler" og bruksbiler kanskje?

men da måtte vi også hatt flere premier, la oss si 5 pr merke pr klasse. så 20 totalt, blir jo sikkert en liten ekstra kostnad, men burde vel ikke være så skammelig mye?

 

Men det skal vel sies at nivået rundt om er såpass høyt, så blir kanskje ikke så lett å dele inn alt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett flott treff!

 

Angående premiering av biler å slik, er det ikke en idè å ha en fast "mal" å gå etter på hvert treff i stedet for å premiere biler pga de er "strøkene" osv.

 

Det er sant. Det burde være ihvertfall et par punkter man kan forholde seg til.

 

Det finnes ufattelig mange pene biler her i klubben. Noen er relativt nye og noen er relativt gamle. Hva skal man tenke på når man premierer? Hvor mye tid som er lagt i den, eller se på helheten og dømme ut ifra det?

 

La oss f.eks ta to eksempler. Rød Audi S2 ABT som er blitt restaurert gjennom mange år eller Marrakesch brun TT som har fete felger, brede dekk og strøken lakk. Begge bilene ser jo utrolig bra ut på hver sin måte, men det er vanskelig å velge hvilken av de som ser best ut.

Og som dommer så blir det på også feil å gå etter hva man selv synes ser bra ut. Det finnes jo forskjell på folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nivået er veldig høyt, er mye fine biler. Men som sagt blir det ganske randon, eller kommer veldig ann på hva dommeren foretrekker når ser rundt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dommerne dømmer ut ifra egen smak. Sånn har det alltid vært, og sånn bør det forbli : ja :

 

Ellers blir det til at det stort sett er de samme bilene som får premier hver gang, og "vi andre" like gjerne kan parkere på utsiden med dertil stort økonomisk tap for lokallaget :o

 

Det er også umulig for en dommer å vite hvor mye tid det er lagt i samtlige biler. Jeg personlig har iallfall ikke hatt tid til å følge med på samtlige tråder om alle biler som var på treffet i dag : rolleyes Dersom eier er redd for at en dommer ikke får med seg alt som er gjort med bilen, er det en fordel å holde seg i nærheten av bilen sin når dommerne er på runden sin, slik at eier kan "presentere" bilen sin for dommerne :)

 

Jeg misunner absolutt ikke dommerne, for det var usedvanlig mange biler som fint kunne fått pokal i dag :tilber: Hvis noen føler at de burde ha fått en premie istedenfor noen som fikk, så er dette mer et uttrykk for dommernes smak, enn at bilen deres ikke holder høy nok standard ;)

 

Ta det som en utfordring å fange dommernes oppmerksomhet, og gi gjerne dommerne en presentasjon av bilen din. Hvis dommerne alltid skal få høre at de valgte HELT feil, så risikerer vi at ingen gidder å dømme : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Hadeland Lokallag for en fantastisk start på treffsesongen : ja :

 

Noen som har oversikt over hvor mange som stilte ut? Jeg la merke til utstiller nummer 135, men mener også at det kom noen etter.. : klø :

 

143 stk stilte ut i år :)

 

Tusen takk til alle som møtte opp. Morro at så mange tok turen. Velkommen igjen neste år også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke biler/personer fikk premie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen oversikt over vinnere? Gjerne med bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for et utrolig bra treff, nivået på klubben har blitt helt utrolig og gratulerer så masse til vinnerne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en hyggelig dag alle sammen.gratulerer alle vinnere av pokaler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff. All ære til dommerne som greide å plukke ut fem av hvert merke når spennet var så stort som det var, alt fra gamle gode til nye strøkne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett bra dag! Hyggelig og se igjen folk og biler etter vinteren :) Nivået blir høyere for hvert år! Spessielt mye nytt og kult i år syns nå jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel christoffer johnsen som vant beste motorrom?

han vant også top 5 audi.

 

Mener å huske at han vant de 2, så vant abt bilen møllers choise og top audi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.