#101 Skrevet April 28, 2012 Var vel christoffer johnsen som vant beste motorrom?han vant også top 5 audi. Mener å huske at han vant de 2, så vant abt bilen møllers choise og top audi Takker Da skal det være rettet på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 28, 2012 Takk for et flott treff i dag! Bra gjennomført 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 29, 2012 Vel verdige vinnere! Takk for et like bra treff som hvert år. Jeg kommer neste år også jeg. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 29, 2012 (endret) Mangler siste vinner av Top 5 Audi. Noen som husker hvem det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 29, 2012 Erik Skaaden , hvit A6 bygd om til A5 front. Desverre ingen tråd om den bilen på forumet men sikkert noen som tok bilde av den. (som også forøvrig er til salgs) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 29, 2012 Erik Skaaden , hvit A6 bygd om til A5 front. Desverre ingen tråd om den bilen på forumet men sikkert noen som tok bilde av den. (som også forøvrig er til salgs) Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 29, 2012 Mangler vel også Bård Sebastian sin Golf Jeg er ganske sikker på at han hentet pokal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 29, 2012 Mangler vel også Bård Sebastian sin Golf Jeg er ganske sikker på at han hentet pokal Han fikk vel pokal ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 29, 2012 Er redd du har tatt feil Sebastian, det var Bård Sebastian (rød mk4) som vant, ikke Sebastian Andersen (hvit mk3) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 29, 2012 (endret) Da prøver vi igjen. Håper alt er riktig nå. Top 5 Audi Vivian Aaskjær Jan-Tore Aasen Eivind Bergersen Christoffer Johnsen Erik Skaaden Top 5 VW Steffen Jevnaker Morten Bekkelund Bård Sebastian Gulbrandsen Jon Christian Aardal Joakim Borgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet April 29, 2012 (endret) Beste felg Steffen Jevnaker Beste stereo Raymond Andersen Beste innovasjon Håkon Tuff Originale Golf 1 felger med BBS ring (fant dessverre ingen bilde av de montert på Sciroccoen) Beste motorrom Christoffer Johnsen Biler valgt ut av Møller Beste Audi Eivind Bergersen Beste VW Jon Christian Aardal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet April 29, 2012 pssst, jeg heter Andersen, ikke Andresen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet April 29, 2012 pssst, jeg heter Andersen, ikke Andresen Endret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet April 30, 2012 (endret) Takk for oppmøtet folksen, hadde flaks med været og greier. Ingen ny rekord i år, men kan ikke klage når så mange fine biler kommer og viser seg frem. Ang vasking på plassen: Vi må parkere bilene først også kjøre til hallen etter tur, det nytter ikke og ha en kø på mange biler stående og sperre plassen. Vi vurderer og fjerne muligheten pga at mange av dem som jobbet der fikk store mengder med kjeft og det ble en del kranglig borte ved vaske hallen folkeskikken glemte noe igjen hjemme så klart. Vi skal snakke litt om hva vi må gjøre i forhold til dette. Jeg kommer nok til og gå for kølapp forslag på det. Velkommen tilbake neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet April 30, 2012 Takk for et fint treff! Bøyer meg i støvet for alle de flotte bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet April 30, 2012 Skjønner ikke hvorfor ikke flere vasket på Meca. NULL kø. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet April 30, 2012 Skjønner ikke hvorfor ikke flere vasket på Meca. NULL kø. Fabian Ikke kø liksom, jeg venta både på Mikael og deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...