Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg 1991 S2, og lurer på hvem som er flink på gamle Audi? tenker på service og vedlikehold. Bilen har full servicehistorikk og jeg tenker å fortsette med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvål auto på Gandal kan gamle audier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prata med Kvål Auto. De var ikke autorisert Audi merkeverksted, så da vil jeg ikke få opprettholdt servicehistorikken.

 

Hva med Audisenteret på Forus? Noe må de da kunne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kun Audi som er autorisert ja... Hvis det er det du må ha så er da valget enkelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har lyst å beholde servicehistorikken når den først er på plass. Men tenkte kanskej ikek alle Audiversteder var like flinke på gamle femmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prata med Kvål Auto. De var ikke autorisert Audi merkeverksted, så da vil jeg ikke få opprettholdt servicehistorikken.

 

Får jo fortsatt kvittering på alt som e gjort + att dei fylle inn i service hefte. Ka mer trenge du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er stemplet med Kvål Auto eller Møller Bil hadde jeg ihvertfall brydd meg fint lite om når bilen er 20+år gammel. På Møller husker dem vel knapt hvordan femmeren ser ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har lyst å beholde servicehistorikken når den først er på plass. Men tenkte kanskej ikek alle Audiversteder var like flinke på gamle femmere.

 

Har et par karer her som har ganske stålkontroll på gamle femmere så det trenger du ikke være redd for! Og hvis du lurer på hvor her er så er det på Audi. :)

 

Men som Finni nevner tidligere så er Kvål Auto helt råe på femmere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo ikke mobilitetsgaranti da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAhahahaha:.. :D Kom innom med S2en franky så fikser vi mobilitetsgaranti på den! :D Hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier, gutter! Blir nok ordnings! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.