Kjøring På Skien Motorsportsenter

Anbefalte innlegg

Hei Telemarkinger!

 

Noen av dere som har planer om å kjøre der eller?

 

Ser de har banekjøring mandag 09.05 og sikkert videre utover sommeren.

 

noen av dere andre som har planer om å kjøre der eller?

Er enda noen uker til jeg har bilen klar, men hadde tenkt å få kjørt litt der i sommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde man hatt bil så ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne jeg!

 

Noen som har prøvd seg? var å kikka en mandag i mai, trang bane, men er da bedre en ingenting.

 

Tenkte å prøve meg nå snart etterom bilen er klar. Greit å få testa ut på en bane i nærheten for å luke ut feil, istedet for å få kjøring på rudskogen spolert pga en fille feil.

 

skal vist være "åpen" hver mandag hele sommern (dersom det ikke er andre arrangement som kommer i veien for dette)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du litt mer info helge? har ikke vært å sett på banen enda, vet heller ikke helt hvor den ligger...

 

Mandag.... da er vi som regel på jobb i soslo gett... Men så har ikke akkurat jeg allverdens av banebil heller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke så vanskelig å finne frem, du som er blitt oslo gutt vet sikkert hvor golf banen ligger da?? hehe.. kjører ca 10 min forbi den. er det ikke luksefjell veien det heter da tro?

som sagt har jeg ikke prøvd selv enda, men ifølge det da sa var åpent for regga/ prøveskilt biler hver mandag. koster 200kr. trang bane dermed bare 2 biler på avgangen. ser for meg det er skikkeilig knotete med en understyrt quattro med turbo lag der. kommer til å gå i "kjellern" på 2.gir i svingene. men for luke ut div småfeil på "nybbygg" funker det nok. jeg håper å ta turen neste mandag :)

 

Var mye "ungutter" i "billig" biler der, så gikk litt over evne og vilt for seg. så har man en bil man er redd bør man se an hvem man hiver seg utpå sammen med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært der med avanten. fungerer fett for min del. selfølgelig ikke optimalt men fungerer for lek og morro. avanten gikk værtfall mye sidelengs ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke så vanskelig å finne frem, du som er blitt oslo gutt vet sikkert hvor golf banen ligger da?? hehe.. kjører ca 10 min forbi den. er det ikke luksefjell veien det heter da tro?

som sagt har jeg ikke prøvd selv enda, men ifølge det da sa var åpent for regga/ prøveskilt biler hver mandag. koster 200kr. trang bane dermed bare 2 biler på avgangen. ser for meg det er skikkeilig knotete med en understyrt quattro med turbo lag der. kommer til å gå i "kjellern" på 2.gir i svingene. men for luke ut div småfeil på "nybbygg" funker det nok. jeg håper å ta turen neste mandag :)

 

Var mye "ungutter" i "billig" biler der, så gikk litt over evne og vilt for seg. så har man en bil man er redd bør man se an hvem man hiver seg utpå sammen med....

 

haha, jah, gåålf banen vet jeg hvor er :P

 

mm, skjønner. Kanskje jeg stikker oppover i helga og kikker litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg vært i skien å kjørt å kan melde at dette var skikkelig gøy !!!

 

Banen er riktig nok trang, men gikk an å ha det veldig morro allikevel. var lite folk så annledning til mye kjøring.

 

200kr for kvelden. Bruk denne muligheten folkens!

 

Dette var siste "mandagskjøringen" før utpå høsten engang, grunnet arrangement av NM runde rally cross!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.