Noen detailere i Ålesund/umiddelbar nærhet som kunne hjulpet med litt TLC på en Golf?

Anbefalte innlegg

Siden den krever litt maskinkjøring for å fjerne litt striper osv så lurer jeg på om det er noen som driver med slikt som kunne gitt meg en hånd å fått litt glans i lakken på bilen min ? Siden det er bruksbil og ikke noen utstillingsbil så ser jeg liksom ikke helt vitsen å sette den vekk for en slik jobb å betale 3-4 tusen kroner. Kan hjelpe til med jobben på alle måter,har også plass innendørs å stå hvis det trengs. Skal såklart få noen kroner for jobben da. Det er en 96 modell med Mystic Blue metallic-lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen ? Kunne tenkt meg å fått den litt blankere før Våler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tar turen over fjorden så kan vi få det til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tar turen over fjorden så kan vi få det til. :)
Hmm,det er jo også en mulighet da ! :) Skal se når det kunne passe inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten bli siste helga i mai, da har jeg likevel en a4 på tapeten. Den fredagen eller søndagen passer det best, mulig jeg kan få til noe en kveldt midt i uka etter.

 

Kommer an på hva du skal ha gjort, om du har maskin selv og bare vil ha et "hurtigkurs" osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke maskin selv :( Vil bare ha litt blankere bil til Våler,ikke noe show&shine-finish altså. Men fått fjerna litt vaskestriper osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, da får du ta deg en fredag eller søndagstur, så setter jeg av noen timer. :)

Så får du gi beskjed om det blir aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, da får du ta deg en fredag eller søndagstur, så setter jeg av noen timer. :)

Så får du gi beskjed om det blir aktuelt.

Jepp skal gi beskjed jeg Knut ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.