#1 Skrevet Mai 10, 2011 Hei, Er det noken frå klubben som har tenkt seg ned på ACR på sommertreff i juli eller august i sommer? Har aldri vert der før, og kjenne heller ingen herifrå i klubben. Noken som e med? Kjekkare å reise ein gjeng ilag, enn å reise åleine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2011 Tja, i år traff jo vårtreffet ganske bra med tanke på skole og eksamen og sånt. De andre årene har jo treffet vært ganske tidlig i juni. Får vell se det ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2011 Vi er vell ganske mange fra klubben i Nordland og Troms som har vært der mange år på rad med + og - av folk. Jeg selv har vært litt slapp med bil på ACR siste årene men kommer vell mest sannsynlig i år. Kjerringa e vertfall fast bestemt på det ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2011 Vi i Nordland lokallag stiller som vanlig på stand med klubbtelt osv,så alle medlemmer er velkommen innom oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2011 Hei,Er det noken frå klubben som har tenkt seg ned på ACR på sommertreff i juli eller august i sommer? Har aldri vert der før, og kjenne heller ingen herifrå i klubben. Noken som e med? Kjekkare å reise ein gjeng ilag, enn å reise åleine.. Er vel Juni og August du mener. Jeg stiller vertfall i Juni hvis jeg har klart å finne ett gasspjeld til motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2011 Er vel Juni og August du mener. Jeg stiller vertfall i Juni hvis jeg har klart å finne ett gasspjeld til motoren. Var no Juni og august eg meinte ja! Goodi goodi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...