Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noken frå klubben som har tenkt seg ned på ACR på sommertreff i juli eller august i sommer? : vinke :

 

Har aldri vert der før, og kjenne heller ingen herifrå i klubben. Noken som e med? : rolleyes Kjekkare å reise ein gjeng ilag, enn å reise åleine.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, i år traff jo vårtreffet ganske bra med tanke på skole og eksamen og sånt. De andre årene har jo treffet vært ganske tidlig i juni.

 

Får vell se det ann :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vell ganske mange fra klubben i Nordland og Troms som har vært der mange år på rad med + og - av folk.

 

Jeg selv har vært litt slapp med bil på ACR siste årene men kommer vell mest sannsynlig i år. Kjerringa e vertfall fast bestemt på det ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Nordland lokallag stiller som vanlig på stand med klubbtelt osv,så alle medlemmer er velkommen innom oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Er det noken frå klubben som har tenkt seg ned på ACR på sommertreff i juli eller august i sommer? : vinke :

 

Har aldri vert der før, og kjenne heller ingen herifrå i klubben. Noken som e med? : rolleyes Kjekkare å reise ein gjeng ilag, enn å reise åleine.. :P

 

Er vel Juni og August du mener. Jeg stiller vertfall i Juni hvis jeg har klart å finne ett gasspjeld til motoren. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel Juni og August du mener. Jeg stiller vertfall i Juni hvis jeg har klart å finne ett gasspjeld til motoren. :)

 

Var no Juni og august eg meinte ja!

Goodi goodi! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.