ABT takspoiler til VW Passat stv.

Anbefalte innlegg

Noen som har bilder av ABT takspoiler på Passat stv.? Evt. andre takspoilere. Har ikke helt bestemt meg for hvilken det blir enda :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt merke til at det er ganske mange som har ABT bakspoileren (stv) på sin Passat... Selv valgte jeg fra Caracteré, kjøpt hos Norsk Bildelsenter på Liertoppen. :)

Passat 2005 11(1).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en ABT takspoiler som jeg skal ha på min Passat stv. -02

Er ikke fornøyd med lakkeringa. Så jeg har ikke montert den enda! Bilder kommer når den er montert her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt merke til at det er ganske mange som har ABT bakspoileren (stv) på sin Passat... Selv valgte jeg fra Caracteré, kjøpt hos Norsk Bildelsenter på Liertoppen. :)

 

OT: Har du montert kamei kromlist/beskyttelseslist på bakfangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, rå fotograf du har tommy.... hmmm :klapp:

 

men, tilbake til tema. Har selv også caratere hekk spoiler, denne synes nå jeg uten tvil var penest. Falt for det første gang jeg så den, og da bare måtte jeg ha det... bilder blir ikke så bra som live. jeg skal garantere deg at visst du går for caratere sin kommer du til å bli storfornøyd. : doggy :

Bilde(008).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, rå fotograf du har tommy.... hmmm :klapp:

 

men, tilbake til tema. Har selv også caratere hekk spoiler, denne synes nå jeg uten tvil var penest. Falt for det første gang jeg så den, og da bare måtte jeg ha det... bilder blir ikke så bra som live. jeg skal garantere deg at visst du går for caratere sin kommer du til å bli storfornøyd. : doggy :

Ja du gjorde en god jobb, men flere venter!!! he he he (har redigert litt på det da men..) : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Har du montert kamei kromlist/beskyttelseslist på bakfangeren?

Ja det stemmer, veldig enkel å montere, meget praktisk og ikke minst syntes jeg den er pen! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bildet i avataren må jeg få endret, så bra ut før jeg gjorde om til .gif :) Når det gjelder takspoileren så er jeg enig i at den fra Caractere også er veldig fin, har vel kommet så langt at det står mellom denne og ABT.

 

Hvordan er passform og finish på Caractere spoileren? De ABT produktene jeg har vært borte i før har i hvertfall vært veldig bra. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passformen på Caracteré spoileren er meget bra!! Det følger med alt du trenger, samt det er 2 stk "kroker" som holder vingen på plass! Bruk litt primer på bakluken (lakken) for ekstra heft, selv om dette ikke følger med! Etter lakkering av spoileren tar du smergel papir og sliper lett hefte-grunnlag på vingens festepunkter (der den skal festes på bakluken)! det skal også følge med en gjennomsiktig 3M tape som festes på spoileren slik at takantennen ikke riper opp spoileren din! Bruk litt rødspirit før du fester den på vingen! Etter denne festemetoden sitter vingen som sveiset fast!!! Herde tiden på vingens lim er ca 5 timer før bilen kan kjøres og ca 72 timer før den kan vaskes! Lykke til! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tommy gjorde det sånn man skal gjøre det etter boka. men, jeg som har litt dårligere tid med å få sånt på bilen. vasket godt på festepunktet på bakluka og fylte spoiler med sikaflex. deretter limte dette sammen og lot det stå over natta

 

 

Du bør gå for caratere hekkspoiler. både jeg, tommy, og noen flere jeg veit om som har denne garanterer at du blir meget fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tommy gjorde det sånn man skal gjøre det etter boka. men, jeg som har litt dårligere tid med å få sånt på bilen. vasket godt på festepunktet på bakluka og fylte spoiler med sikaflex. deretter limte dette sammen og lot det stå over natta

 

 

Dårlig tid??? hehehe.. Min var kjørbar etter 5 timer, men jeg forstår at det var mongteringstiden du tenkte på?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.