#101 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg kommer nå jeg også selv om banebilen må stå igjen Skal prøve å være på Statoil kl 18.00 Jeg har pakket med 3x6m klubbteltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg kommer nå jeg også selv om banebilen må stå igjen Det er no forbanna drit at den må stå igjen. EN dum sensor som skal hindre den å bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 3, 2011 Kolonne fra Statoil Nydal kl. 18.00 for de som ønsker seg å henge seg på der ja! Jeg spretter hvertfall første pilsen ved avreise Hurra for å være passasjer ! Forresten noen som har med partytelt i år? Det var utrolig godt i fjor ! vi har med, men det er bare 3x3 men er da plass til noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 3, 2011 Najsnajs. Alle monner drar vettu Kim Rune Bedre enn å sitta i lavvon til Pål Fikk forresten melding om at det er to up-patruljer i brumunddal med hk-ruller nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 3, 2011 Ser ut til at det ikke blir våler på meg nok en gang........ Bilen er ikke ferdig poå verksted enda.... Blaah.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 3, 2011 (endret) Uakseptabelt! Sleng deg med noen! Edit: og der var du, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 4, 2011 Når skal folket dra i morgen, da? Samles på Gjøvik rundt 8:30/8:45, så henger folk seg med fra Hamar og andre steder ettersom vi kommer dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 4, 2011 Tenkte å reise i 10 tiden fra Lillehammer.. Noen fler fra lillehammer som skal? vi er 4stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 4, 2011 Jeg og Øiamo drar ihvertfall fra Lena 08:30 i morgen, så da får folk som gidder bare slenge seg med ettersom:) På Hamar rundt 09:10, tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...