Skal du på hovedtreffet 2011 Våler?:)

Recommended Posts

ja da må du ikke sitta her ;) ut med deg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Står på lakkering en ukes tid til, så kan drive her litt til:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg og Frøkna har planer om å være fra lørdag til søndag :P

 

Når har folket tenkt å reise på lørdag ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg og Frøkna har planer om å være fra lørdag til søndag :P

 

Når har folket tenkt å reise på lørdag ?

 

Dagen før :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dagen før :P

 

Jammen nå har du vel flytta et godt stykke nedover så da trenger du vel ikke dra fredag for å rekke frem til Våler til lørdag ?

 

:nana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenker å ta turen på søndag ihvertfall... Så får vi se om bilen får ny look eller ikke innen den tid ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg og Frøkna har planer om å være fra lørdag til søndag :P

 

Når har folket tenkt å reise på lørdag ?

 

Tenkte å dra rundt 10-11 tia på lørdag. Kommer vel rundt 12 -13 da og man får vel sett nok av banekjøring på den tia: )

Sa noen kolonne?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenkte å dra rundt 10-11 tia på lørdag. Kommer vel rundt 12 -13 da og man får vel sett nok av banekjøring på den tia: )

Sa noen kolonne?:D

 

når begynne de med kjøringa da ? :P

er med på kolonne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ska få med oss endel da ja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ska få med oss endel da ja :)

 

Ja, er jo på søndag også da: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

kjører vel nedover på fredagen ja!!! er jo knall der natt til lørdag!!!!

Meeeen ikke sikkert jeg får kommet meg dit likevel =(

Share this post


Link to post
Share on other sites

frister litt å dra ned fredag kveld men får se :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

frister litt å dra ned fredag kveld men får se :P

 

Ikke noe å lure på :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg og Frøkna har planer om å være fra lørdag til søndag :P

 

Når har folket tenkt å reise på lørdag ?

 

Hva med ca kl 10?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammen nå har du vel flytta et godt stykke nedover så da trenger du vel ikke dra fredag for å rekke frem til Våler til lørdag ?

 

:nana:

Natt til lørdag er jo akkurat like livat som lørdagsnatta ;)

Meeeen ikke sikkert jeg får kommet meg dit likevel =(

 

Fordi at??

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Fordi at??

 

fordi at søstra til dama har konfirmasjon, og der må jeg være med.. men det er riktig nok ikke før på søndag, så vurderer og komme fra fredag til lørdag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, du nevnte jo det... :P Fredag til lørdag da ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

du a brage, ska du ned på lørdag eller fredag ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Les litt lenger opp du, Kim Rune ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

se der ja, øya man først blir blind på har jeg hørt :P

 

Fredag altså :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Heftig shit du ikke kan forstå, se hva VACN-styrer sier nå"

 

 

"Kjøreutstyr:

Alle skal kjøre med hjelm som er godkjent av Veidirektoratet. Alle bør ha godkjent kjøredress og kjøreutstyr (hansker, sko), men som et minimum skal alle ha langermet trøye, langbukse, hansker og sokker i ikke brennbart materiale, bomull eller ull. Dette gjelder både fører og passasjerer. Målet er og få alle til å ha godkjent kjøredress og kjøreutstyr i løpet av en 2 års periode. Det oppfordres derfor til å anskaffe seg en FIA godkjent kjøredress dersom man skal kjøre på bane."

 

 

 

Synest det begynner og bli vel seriøst her.. greit nok med de harbarka racing-bila, men for oss som bruker "famile-bilen" så synest i allefall jeg at de burde slippe dette..

 

Men for all del.. Fullt FIA-godkjent utstyr er sikkert så bra ATTE fytte faaaaan!

 

 

: flau :

Share this post


Link to post
Share on other sites

syns det er et bra tiltak jeg :) bruker jo bare vanlige klær ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

får håpe bilen blir klar så man får kjørt litt på bane:) burde klare å rekke det på 2 uker:)

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.