Anbefalte innlegg

Er det mulig?

Skal senke A4'en, og har forhørt meg litt på priser.

Det viste seg at her var det rimelig stor forskjell. Audi Senter Bergen (Møller) skulle ha over dobbelt så mye for jobben som B.O Racing!

Riktig nok fikk jeg en god pris hos Børge, men det får jo være grenser!

ASB kunne heller ikke gi en endelig pris. Hvis de måtte gjøre noe med hjulstillingen, så ble det dyrere.

 

Vet helt sikkert hvem jeg kommer til å bruke i fremtiden, og det er IKKE Audi Senter Bergen!

Nei folkens, bruk det verkstedet som sannsynligvis kan VAG best i Bergen.

 

Stor takk til B.O Racing! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker KUN BO-Racing selv. ALLE som jobber hos Børge er veldig dyktige å hyggelige mennesker, pluss at vi har rabatt der gjennom klubbe. Anngående Audi sentrum Bergen er det jo som alle andre "merke" verksteder mye dyrere en hva vanlig verksteder er, så det sier seg selv at prisene er høyere der. Veldig hyggelige mennesker på ASB men skal du reparere/trimme bilen din så bruk BO-Racing. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At merkeforhandlere tar mye for å senke en bil er da ingen nyhet.

 

Dette er likt overalt, uansett bilmerke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greitt nok at de er merkeforhandler og alt det der, men det var jo grei prisforskjell da. De skifter vel en del standardfjærer, og så vidt jeg skjønner så kan det ikke være så stor forskjell.

Dessuten har jeg (og flere jeg kjenner) BARE hatt dårligen erfaringen med Teigland/Møller.

Det beste var når jeg leverte gamle A4'en inn til service hos Teigland Vest;

-Oppstripet bakluke (striper igjennom klarlakken)

Jeg hadde polert bilen 3 dager før den ble levert til service, og bilen var strøken. De nektet for allt, og kalte meg ordrett for "en idiot".

-Flere punkt på service ikke utført (kontrollert av mekaniker)

-Boltene på forhjulene teitet med ca "5000" Nm (knuste Stahlwille-pipe da jeg skulle ha av hjulet!)

-De hadde skiftet bremseslanger foran fordi disse var "dårlige"

Disse var da et halvt år tidligere skiftet av en kammerat av meg.

 

Kanskje jeg har vært uheldig, men jeg kommer aldri til å la Møller Bergen legge fingrene sine på mine biler i fremtiden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alltid mye klaging på bilverksted. Har intrykk av att de små lokale har best service. Når det gjelder b.o. racing, så har jo de ett ganske frynsete rykte på seg, iallefall her på askøy..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris tar BO for å lodde inn chip til 1.8T, er det bra oppfølging og testing?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveins Garasje i Nøstegaten har suveren service og utfører jobben meget bra og til en enda bedre pris. Fikk senket bilen for 1500,-, men må utføre hjulstilling en annen plass. Glem Møller. De la jo ned i Åsane pga dette. Ei eg kjenner fikk "byttet" olje der men oljen uteble og bilen stoppet i bompengen rett før by`n. Makan!!! Sats på Svein og hør hva han kan gjøre for deg en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveins Garasje i Nøstegaten har suveren service og utfører jobben meget bra og til en enda bedre pris. Fikk senket bilen for 1500,-, men må utføre hjulstilling en annen plass. Glem Møller. De la jo ned i Åsane pga dette. Ei eg kjenner fikk "byttet" olje der men oljen uteble og bilen stoppet i bompengen rett før by`n. Makan!!! Sats på Svein og hør hva han kan gjøre for deg en gang.

 

Bruker også kun BO og er meget fornøyd.

 

Når det gjelder Møller i Åsane, så ble vel det aldri lagt ned, men flyttet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris tar BO for å lodde inn chip til 1.8T, er det bra oppfølging og testing?

 

Pris på CHIP hos Børge tar du og diskuterer med han når du er ute hos han.

Pris på chip koster vel 10 000.- mener jeg det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg skulle ta service på bilen min gikk jeg til en tidligere møller mekaniker i ytrebygdsveien. Halv pris iforhold til Møller og kjempe service. Kommer til å bruke han videre.

Ellers kan jeg vel si om Møller det at jeg har hatt bilen inne for noe garanti arbeid på lakken, og må inn igjen for 5 gang nå pga utrolig dårlig arbeid utført av Møller bilskade. Det er så slett arbeid der oppe at en kan grine!

Kan unngå å bruke Møller til noe som helst så unngå det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjempe gode erfaringer m B.O Racing! Kommer til og holde meg til han.. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger nå service på min TT Quattro. Da Møller ikke er et aktuelt sted å gå, så lurer jeg på hva som er alternativene.

Har hørt godt om Sandven.

Trenger man å gå til autorisert Audi verksted for å vedlikeholde mobilitetsgarantien?

Vet noen hva Audi verkstedet på Voss heter?

Har fått feil på rattutslagsmåleren, slik at ESP alltid er utkoplet. Noen tips om hvor man kan få ny til en fornuftig pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan som sagt anbefale B.O Racing. Vw / Audi-verkstedet på voss er HMV. Har hørt mye bra om disse, men de har sikkert mye samme prisene som Møller. Ta en ringerunde og sjekk ut priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg kan anbefale han som holder til ved Shell stasjonen i Blomsterdalen. Tidligere Møller mek. som driver for seg selv. Flink kar, bra priser. Anbefalt av mange, til og med folk i Møller systemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tar ikke samme priser på voss som i bergen. Skifte av reg. reim på voss var 4000 billigere på gamle 90'en. Ca halv pris :) Men jeg gjorde det selv. Aldri mer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveins Garasje i Nøstegaten har suveren service og utfører jobben meget bra og til en enda bedre pris. Fikk senket bilen for 1500,-, men må utføre hjulstilling en annen plass. Glem Møller. De la jo ned i Åsane pga dette. Ei eg kjenner fikk "byttet" olje der men oljen uteble og bilen stoppet i bompengen rett før by`n. Makan!!! Sats på Svein og hør hva han kan gjøre for deg en gang.

 

Been There! Done That! : ja :

 

Har brukt han i noen år nå-----------Kjempehappy! :D

 

Tror Møller er den dyreste bilsjappa i hele Bergen, og da forventer jeg SERVICE!!!!!! DET HAR IKKE MØLLER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.