Ville vesten tilstander i byen gett! =)

Anbefalte innlegg

Jepp, skummelt ja! Men jeg håper det ikke blir så skummelt framover at jeg må sette inn plexiglass i bilen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du i nærheten eller Helge?

Dette er jo ikke noe nytt og spennende i Kr.sund. Var vel en periode for noen år siden hvor kristiansund til stadig var nevnt i forbindelse med at folk skjøt seg selv, skjøt andre, kjørte seg ihjel med bil osv. Det er byen sin det :)

 

Og så litt OT:

Noen som har funnet frem sommerdekkene enda da? Det begynner å klø skikkelig i fingrene etter å få av ubalanserte piggdekk nå : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du i nærheten eller Helge?

Og så litt OT:

Noen som har funnet frem sommerdekkene enda da? Det begynner å klø skikkelig i fingrene etter å få av ubalanserte piggdekk nå : bråk :

 

Nei, jeg har nok ikke det, får vel vente litt til. Er litt glatt enkelte dager når en drar ut tidlig på morgenen ennå synes jeg... men vet om folk som har kjørt på sommerdekk allerede. Og noen har kanskje erfart at det var lurt å legge om til vinterdekk igjen, i allefall en liten stund til :P

Ikke for det, jeg har faktisk ikke sommerdekk å legge på ennå. Eller har dekk, men uten felger :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du i nærheten eller Helge?

Dette er jo ikke noe nytt og spennende i Kr.sund. Var vel en periode for noen år siden hvor kristiansund til stadig var nevnt i forbindelse med at folk skjøt seg selv, skjøt andre, kjørte seg ihjel med bil osv. Det er byen sin det :)

 

Og så litt OT:

Noen som har funnet frem sommerdekkene enda da? Det begynner å klø skikkelig i fingrene etter å få av ubalanserte piggdekk nå : bråk :

 

Mamma bor på innlandet. og jeg midt i byen. Så midt i mellom lissom, der skyter de =)

Så du bilde av den rifla i avisen? Herre jemeni, hvem sitter på fest m noe slikt da?? Riv ruskende gale må dem være!

 

OT -

Bare bak, punga dekke forran...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ikke helt stabilt å ta frem slike våpen når man drikker!

Driver visst med jakt vedkommende de var til, er vel derfor han hadde våpen i huset. Men det kan vel bli dårlig med jaktlisens framover nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.