Anbefalte innlegg

Hei.

 

3 Spørsmål:

-Hvor får jeg kjøpt skikkelig kvalitets folie til toning av rutene?

Skal bare ha rutene diskret tona.

 

-Hvordan utføres såkalt "krymping" av folie når ruta buer som ei skål

slik som rutene bak i en c4. Regner med dette utføres med bruk av varme

men tenkte kanskje noen på forumet hadde peiling på dette.

 

-Noen som veit hvem som lager denne leppa? Har forsøkt i lengre tid å få fatt i s6 fanger, men lite å finne av den sorten. Blir for dyrt å kjøpe nytt originalt.

Så da er nødløsning å henge på ei sånn -hvis den passer like fint på A6 som på 100 da...

leppe audi 100.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

Tenkte å forsøke å sote /tone rutene selv dersom noen hadde litt inside info å komme med.

Å sote rutene i dørene er nok planke, men verre bak!: klø :

 

Ingen som har sett denne leppa før heller...?

Hmmmh... Mystisk. Kanskje den ikke eksisterer...? Luftspeiling?:)

 

-Trond:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper den ikke eksisterer, for den så ikke fin ut :D

 

Men over til soting, vinduer til siden er ikke noe problem nei. Legg folien på utsiden og skjær til, så begynner du.. Jeg tok vinduet ut av ramma når jeg gjorde det på min, ble greit reultat av det også..

Bakruten prøvde jeg aldri selv, men med litt skjæring der hvor det blir overflødig film ser jeg for meg vil hjelpe.. Ellers kan du høre med Tommy Olsen her på forumet, han har sotet bakruta på sin S4 C4 med ganske så bra resultat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjæring vile jeg tro ville vise ganske mye og ikke bli noe særlig...?

Slik jeg har forstått det bruker man å "krympe" folien... Lurte bare på om noen på forumet i så fall kan denne teknikken? Alltid artig å lære noe nytt! :)

 

Er enig i at leppa ikke kan måle seg med original s6 fanger, men den fanger'n er pokker ikke lett å oppdrive heller... Er mer usikker på om leppa vil dra opp eller ned en original A6 fanger... Ser ganske kjedelig ut med en trøtt A6 fanger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.