#1 Skrevet Mai 23, 2011 har en golf 4 som skal hugges så har litt deler som skal bort. bilen må være rullende inntil videre men understell og coilovers og hele skallet selges etterhvert. (svensk bil) det som kan selges nå er: -interiør -el takluke 1000,- -4 dører (høyre forran har en liten bulk.) -el heiser bak. -4 dør trekk - bak sete 500,- -panser løfter\ bakluke løftere. -++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2011 du har ikke en girkasse tell 1.6 kansje som er uten ulyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2011 Har du støtfanger bak ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2011 Trenger girmansjett med kule, og baklykter(egentlig bare pæreholderene begge sider) og varsel trekant. Har du dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2011 nei har ikke det desverre. du har ikke en girkasse tell 1.6 kansje som er uten ulyd? har ikke støtfangere bak eller forran Har du støtfanger bak ? har gir kule med mansjett. kula har bittelitt slitasje. kan ta bilde. har ikke lykter. Trenger girmansjett med kule, og baklykter(egentlig bare pæreholderene begge sider) og varsel trekant.Har du dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2011 halla du har ikke venstre framlykt med tåke lykta i?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2011 nei desverre. har ikke front og bakfanger og bakluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2011 Mye skal du ha for vindus heis venstre bak? Å hvor i landet holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2011 Å hvor i landet holder du til? Prøvd å lese? Bosted: Skiptvet, Østfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2011 nei har ikke det desverre. har ikke støtfangere bak eller forran har gir kule med mansjett. kula har bittelitt slitasje. kan ta bilde. har ikke lykter. Ja supert ligger ikke en varsel trekant i bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2011 Prøvd å lese? Ser ikke det med tapatalk appen til iPhone da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2011 (endret) tja, aner ikke helt hva det er verdt jeg? bud? er det bare motoren du er ute etter eller selve mekanismen også? jeg bor i skiptvet i indre østfold 1 time fra oslo. Mye skal du ha for vindus heis venstre bak?Å hvor i landet holder du til? Ja supert ligger ikke en varsel trekant i bilen da? hmmm skal sjekke Lagt til etter 1 dag 5 timer: har ikke varsel trekant. skal en tur på hoved treffet så kan ta med deler dit hvis noen er intr. Lagt til etter 1 dag 21 timer: her er flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2011 Hvilken årsmodell? har du instrumentpanel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2011 Slavesylinder, hydraulisk clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2011 Tar den girkula med mansjett. Finn en pris med frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 31, 2011 tja, aner ikke helt hva det er verdt jeg? bud? er det bare motoren du er ute etter eller selve mekanismen også? jeg bor i skiptvet i indre østfold 1 time fra oslo. Tenger mekanismen, men har du til pasajer dør forran også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 1, 2011 Hvilken årsmodell? har du instrumentpanel? dette er en 99 modell. den trenger jeg selv siden jeg skal bruke motoren i en mk2 dessuten er det en 5 syl motor så det passen ikke i en 4 syl desverre:) Slavesylinder, hydraulisk clutch? er ikke helt sikker enda om jeg trenger den så det må jeg sjekke opp andreas. tja, aner ikke helt hva det er verdt jeg? bud? er det bare motoren du er ute etter eller selve mekanismen også? jeg bor i skiptvet i indre østfold 1 time fra oslo. Tenger mekanismen, men har du til pasajer dør forran også? ok. den til passasjer døra forran veit jeg er ødelagt desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 9, 2011 Hva skal du ha for begge bak dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 10, 2011 1000kr per dør? med el heis og vindu uten dør trekk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 10, 2011 er det svart interiør deksler ? ute etter de dekslene over pedalene(de i knehøyde) og feste ramma for cd spiller og klimakonsoll ? uten treverk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 11, 2011 Hvor mye skal du ha for denne http://i82.photobucket.com/albums/j275/Cyberscott/deler%20til%20salgs/IMG_7375.jpg Kjerringa har knekt sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 11, 2011 Hvor mye skal du ha for denne http://i82.photobucket.com/albums/j275/Cyberscott/deler%20til%20salgs/IMG_7375.jpg Kjerringa har knekt sin den er solgt. har bare bryter panelet igjen desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 12, 2011 Hvor mye kunne du tenkt deg for: *Låsen til bakluken med nøkkel? * Koppholderene i dashbordet? *Instruksjonsboken til bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 14, 2011 (endret) Hvor mye kunne du tenkt deg for:*Låsen til bakluken med nøkkel? * Koppholderene i dashbordet? *Instruksjonsboken til bilen? har ikke bakluke. koppheldere må følge med dash har boka skal sjekke tilstand. her en liste med ting som er til salgs. bilen skal snart til værste for å plukkes ned. jeg holder til ved askim i indre østfold ca 50 min fra oslo. bak stilling forstilling servo system coilovers taktrekk solgt a-stolpe deksler solgt b.stolpe deksler c- stolpe beksler 2 fremdører 2 bakdører SOLGT 2 el heis motorer bak svart gulv teppe SOLGT pedal deksler SOLGT dør trekk 4 dører SOLGT håndbrekk skinn solgt sorte bakseter SOLGT el glass takluke karosseri KASTET bensin tank glass ruter SOLGT el heis brytere SOLGT abs/bremsekraft forsteker navi system SOLGT 1 grå fører stol bra stand girkule SOLGT belter regn sensor panser fester bakluke fester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 14, 2011 Sendt deg en pm ang elheis i bak dør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...