#51 Skrevet Juli 19, 2011 Hva skal du ha for navigasjonen og pedalene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 19, 2011 Hva skal du ha for navigasjonen og pedalene? 4000,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 19, 2011 Hei hva skal du ha for klima kondensator med rør og radiator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 19, 2011 Hei hva skal du ha for klima kondensator med rør og radiator? hei. klima kondensatoren har jeg egentilig lovt bort til en annen så må finne ut om han skal ha den elle ikke først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 19, 2011 4000,- ? skal du selge pedalene 2 ganger? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 19, 2011 Har du dørtrekka endå, luka for hanskerommet og på andre sida rundt rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 20, 2011 pedal dekslene er solgt ja. selve pedalene har jeg har dør trekka ja og de andre delene du nesvner. tenkte egentlig å ha dash med tilhørnde deler selv men har besluttet å selge det også. på dashen så har det blitt limt på sånne mobil holdere så kan ikke garantere at det går bort så hvis ikke dashen blir solgt komplett så selger jeg deler fra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 20, 2011 venter enda svar på pm jeg sendte dæ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 21, 2011 (endret) pedal dekslene er solgt ja. selve pedalene har jeg har dør trekka ja og de andre delene du nesvner. tenkte egentlig å ha dash med tilhørnde deler selv men har besluttet å selge det også. på dashen så har det blitt limt på sånne mobil holdere så kan ikke garantere at det går bort så hvis ikke dashen blir solgt komplett så selger jeg deler fra det. Ka pris du ska ha for det sånn ca, kan sende på pm:) Då følge me dei vundusbryterne og dørhantakene? Har du og igjen deksla rundt girspaken og fram under dashen, heile midtkonsolen på golvet? Mobilholderen er festa på sjølve dashen på den svarte deler over linja eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 26, 2011 Har du bryteren for høydejustering av lys og dimming av instrument lys? delenr 1J0 941 333 A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 26, 2011 Har du bryteren for høydejustering av lys og dimming av instrument lys?delenr 1J0 941 333 A jepp det har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 26, 2011 jepp det har jeg. Hvor mye skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 27, 2011 100lapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 28, 2011 Hvor mye skal du ha for tannstanga inkl stag osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 29, 2011 Hvor mye skal du ha for tannstanga inkl stag osv? 1000lapp eks frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 29, 2011 Solgte du bremse kalipterene bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 29, 2011 1000lapp eks frakt. Noen anelse hva det koster og sende den? Regner med den er hel og tett? Og hvor langt har bilen gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 29, 2011 Solgte du bremse kalipterene bak? nei har de enda. Noen anelse hva det koster og sende den? Regner med den er hel og tett? Og hvor langt har bilen gått? er ikke sikker men ikke over 300kr trur jeg. står på posten.no ja den ser meget bra ut den. bilen hadde gått 182k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 31, 2011 Hva skal du ha for den på høyre side da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 12, 2011 Har du midt konsoll med armlene enda? Hvor mye skal du ha for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 26, 2011 aner ikke hva jeg skal ta for bak bremser. har ikke midtkonsoll og armelene. ingen som vil ha karosseriet gratis? kapper det snart i biter og kaster det på dynga...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 26, 2011 Hele innerskjermer i plast foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 26, 2011 har ene siden forran og begge bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 27, 2011 (endret) har solgt det meste fra denne bilen men har litt småtteri igjen som jeg vil bli kvitt. har tatt bilder av noe av det i dag. har i tillegg til det på bildene 2 frem dører og takluke. bilder kommer så fort photobucket er ferdig edit:har komplett ac system i motorrom til salgs likevel.... + calipere forran og bak og uorginal eksos. Lagt til etter 1 time 45 minutter: fant denne her liggende på hylla også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 28, 2011 Har du enda hevemekanismen for høyre dør foran. Helst hele det svarte metallpanelet. Trenger ikke motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...