#101 Skrevet Juli 12, 2012 Ka skal du ha for midtarmlene ditt? er intr. Mvh Ted-Rene Øien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juli 13, 2012 Sjekket opp litt denne uken og fant ut at jeg ikke har tilgang på utstyr til og "kode" om låsen, så da får jeg finne på en annen løsning:) Men si ifra hvis du finner ut at du ikke trenger nøkkelen;) Ok skal evt si ifra Ka skal du ha for midtarmlene ditt? er intr. Mvh Ted-Rene Øien Heisann. Det trur jeg var ødelagt så det har jeg ikke lenger dessverre. Har evt bare deler av det. //Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juli 25, 2012 Hei. Har du vindusviskemotor til bakluka? - Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juli 26, 2012 Har du dører fortsatt? Trenger førerdør og høyre bakdør. Kan hente asap Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juli 26, 2012 Hei. Har du vindusviskemotor til bakluka? - Kristian Den har jeg dessverre ikke. Har du dører fortsatt? Trenger førerdør og høyre bakdør. Kan hente asap Andreas. Har 2 grønne fram dører. Er på hytta på bevø men drar enten hjem i kveld eller i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juli 26, 2012 Du tok ikke tilfeldigvis vare på taket og taktrekket? og evt. hva skal du ha for taklukemekanismen med glasset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juli 26, 2012 Du tok ikke tilfeldigvis vare på taket og taktrekket? og evt. hva skal du ha for taklukemekanismen med glasset? taket er kastet. taktrekket er solgt. har takluka uten motor. må evt sjekke om det er overlevd lagring. mvh fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 31, 2012 bump!! har forstilling og bakstilling, abs+++++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 21, 2013 bump!!! har deler liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juli 17, 2013 venstre calipper bak...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 12, 2013 ikke sett den siste meldingen her. har flyttet og hadde ikke internett i 6 uker så ble lite sjekk av forum ja har caliper rund baut til g4 har masse deler folkens. gira på å bli kvitt foratilling og bakstilling osv da det tar mye plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 22, 2015 har du noe av dette enda, som radiator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 26, 2015 Hei har ikke sett innlegget ditt jeg Glenn Ove. Veit faktisk ikke hvor den har blitt av. Må nesten leite litt etter den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 26, 2015 trenger en slik isåfall, om du finner og prisen er rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Februar 4, 2015 Ikke funnet noe radiator? Bestiller ny snart om du/ingen har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Februar 6, 2015 har ikke finni den desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...