Anbefalte innlegg

heisann

 

lurte på om nåkken hadde ombøgd æt baksete i æn jetta mk2 før ??

tænkte på å lage om te foldbar rygg frå golf 2 sånn at i kvitta me mæ stål ryggen i jettan. å evt på skjære ut hål i sien på bilæ å fæste æn hallje pinnj te ryggen ?

 

å e d mulihet fær å lægge om te mk3 hannjtak på døren ? tænke kossn d bli mæ låsæ på alt at derno. må i ha ækstræ nøkkel ?

 

 

 

Deres undrene lisje pjokk

Øystein Rødal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angående seteryggen, dropp det enkelt og greit ligger mye avstivnig av karroseriet her.

 

angående håndtak så gikk det ann å få tak i kina håndtak som ligner mk3 sine håndtak, disse bolter rett inn.

om mk3 håndtak passer inn vet jeg ikke.

 

angående nøkler så er det samme emne/utseende så da kan du parre sylindre enkelt selv (flytte over pinnene fra orginalsylindrene)

 

 

litt klundrete forklart men

 

 

 

ps før du får pryl av noen andre, prøv og hold deg til mest mulig bokmål ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, jo takk for leksjonen da :P.

 

da kan jeg si meg nesten ferdig :) er sånn passe fornøyd med hvordan det ble :P.

 

har da brukt en måneds tid på å ta all rust på biln å lakkere over all plastikk siden den GLI eller gti plastikken var da knekt mange plasser og jeg mangler jekk feste lokkene til kanalskjørt.

driver med polering for tiden og tenkte siden jeg allerede har gått over til golf front så hvorfor ikke ta det litt lenger ut med å ombygge litt til. fikk litt problemer da sommer hjulene skulle på hvor det ikke gikk ann med vanlige hjulbolter.. det ble for tykke så jeg måtte få taki noen "slim" fit Tork bolter fra mekonomen å da sitter de som støpt :).

kaller den enkelt og greit silikon bilen.. han som hadde den før meg hadde gjort det smart å ta svart silikon over alle rust flekker så når jeg gikk over bilen så skulle jeg ta bort all silikonen da.. plutselig sto jeg med hånda igjennom døra rett å slett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.