Nytt medlem i Sandnes/Stavanger

Anbefalte innlegg

Heisan : vinke :

 

Har vært medlem en liten stund nå, men har vel helt glemt ut å introdusere meg selv :)

Mitt navn er Bjørn, bor i Sandnes, er 31år (I know, OLD), har en Audi A6 1.8T avant sammen med min kjære. Til nå har vi satt inn K04-15 turbo, ny og bedre resirk, samt at det er booket tid hos Kvål auto for og få på plass K04 map, BSR filter og øke bensintrykket litt :) Vi har mange flere planer for bilen som skal gjøres i sommer, som for eksempel, hellakkeres (skal lakkest i samme farve men endre litt på slik gamle eiger har gjort) skal sette på coilovers, ny eksos fra turbo og bak, nye injektorer og en FMIC, til slutt så blir det noen fete hjul og en ny grill.

Ellers hadde jeg håpet på og komme litt inn i miljøet, være med på treff osv. Regner med at miljøet i klubben er så pass godt at det ikke er et "lukket" selskap på disse treffene :)

 

Det var kort om oss/meg og bilen vår :)

Håper på fine dager med klub og biler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Her er det bare å møte opp på lokallagstreff og henge seg på turene over til østlandet for hovedtreff og banekjøring.

 

Sleng ut noen bilder av bilen din da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreffene e lettaste plass å møta "alle på ein gang" :) Løgnasgjeng, men det e sikkert du og så då e du selvsagt hjertelig velkommen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker folkens :)

Joda, er en liten løgnas jeg også, så da sklir jeg nok rett inn i mengden :)

 

Skal legge ut bilder når doningen ser litt bedre ut, er ikke helt fornøyd med slik tidligere eiger har gjort det med tanke på hvordan han har gjort kombinasjonen av farvene. Å ikke minst de malte felgene : bh :

Men just you wait, dette blir en råååååååååå doning, kun det beste av det beste som skal på :) Men så skal den også være en bruksbil siden vi kjøpte bilen med tanke på hunden, men en rå dyretransport :)

 

Men ok, kan jo legge ut et par bilder av slik den ser ut nå, så kan dere få et før og etter :)

audi.jpg

audi1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker folkens :)

Joda, er en liten løgnas jeg også, så da sklir jeg nok rett inn i mengden :)

 

Skal legge ut bilder når doningen ser litt bedre ut, er ikke helt fornøyd med slik tidligere eiger har gjort det med tanke på hvordan han har gjort kombinasjonen av farvene. Å ikke minst de malte felgene : bh :

Men just you wait, dette blir en råååååååååå doning, kun det beste av det beste som skal på :) Men så skal den også være en bruksbil siden vi kjøpte bilen med tanke på hunden, men en rå dyretransport :)

 

Men ok, kan jo legge ut et par bilder av slik den ser ut nå, så kan dere få et før og etter :)

 

 

Her står den med vinterhjul, så den ser enda litt mer mongo ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til VACN! :D Snakkes helt sikkert snart på et lokallagstreff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen. :) Me ses da kanskje på en sammen komst snart da. Hvis eg bare får satt av tid til å komme selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! :) Kjørte bak deg her om dagen. Ikke akkuratt vanskelig og legge merke til den bilen din. Likte faktisk fargekomboen, men er ikke så veldig fan av singelframe. Har du planer om å fjerne den siden du skriver du skal endre grillen?

 

Syns liksom ikke det står i stil med resten av bilen.

 

Men senk og felger syns jeg så veldig bra ut hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! :) Kjørte bak deg her om dagen. Ikke akkuratt vanskelig og legge merke til den bilen din. Likte faktisk fargekomboen, men er ikke så veldig fan av singelframe. Har du planer om å fjerne den siden du skriver du skal endre grillen?

 

Syns liksom ikke det står i stil med resten av bilen.

 

Men senk og felger syns jeg så veldig bra ut hvertfall! :)

 

Må nok desverre skuffe deg der, blir fortsatt single frame grill. Men nå blir det komplett kit fra CSR med panser og hele greia, så skal panseret lakkes kun i profilen (opphevet felt samt at stolpene bak og fremme skal bli blå igjen. Er ikke sikker på om det hvite skal byttest ut med sort (hva sier dere?). Så hadde jeg tenkt meg felger med carbon kant siden de som jeg har nå er malt med hammer lakk : bh :

 

Så om noen vil kjøpe den fangeren som er på bilde nå, kan jo gi en lyd. Går nok for en billig penge når det nye kommer tenker jeg :)

 

Regner med at mye er gjort i Juli, så da blir det nok ut og treffe på noen likesinnede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå blir det komplett kit fra CSR med panser og hele greia...

 

Smaken e som baken, men stakkars bil... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.