Anbefalte innlegg

Har en kantkjøringsskade som må fikses. Noen steder å anbefale? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wheelie?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wheelie?

 

de "retta" en felg for meg, den ble ikke rett....

 

er vel noe som heter m-tech elns også i trondheim. Ville heller dratt til de da det er et maskinverksted, men da må du ha kun felg uten dekket på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wheelie?

Var hos Wheelie tidligere i dag, fikk svært dårlig inntrykk. Jeg ba om hjelp når jeg kom dit og det skulle komme noen å hjelpe meg straks, men etter 20 min gidda jeg ikke vente lengre. "Butikken" så også ut som et rassert lager :P

 

Mulig jeg prøver der igjen om det ikke kommer andre forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Wheelie tidligere i dag, fikk svært dårlig inntrykk. Jeg ba om hjelp når jeg kom dit og det skulle komme noen å hjelpe meg straks, men etter 20 min gidda jeg ikke vente lengre. "Butikken" så også ut som et rassert lager :P

 

Mulig jeg prøver der igjen om det ikke kommer andre forslag.

 

hør med m-tech, m-teknik eller hva nå enn de heter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var lite info om m-tech på nettet, men skal ringe å høre på mandag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale M-Tech, ligger på Selsbakk Næringspark.

Var der for kort tid siden og fikk retta og sveisa en felg.

Tok det på dagen, og til en VELDIG hyggelig pris(i motsertning til Wheelie)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle rette felger hos wheelie selv, ble ikke rette i det hele tatt. I tillegg skada de lakken så de ser egentlig ikke ut. Bestilte og betalte dekk der og, men etter to mnd venting fikk jeg nok og krevde pengene tilbake. Fikk de tilbake etter mye mas og diskutering. Kommer ikke tilbake dit...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal levere en felg til wheelie i morgen for at de skal få prøve på nytt. De får ikke noen flere oppdrag av meg for å si det slik..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale M-Tech, ligger på Selsbakk Næringspark.

Var der for kort tid siden og fikk retta og sveisa en felg.

Tok det på dagen, og til en VELDIG hyggelig pris(i motsertning til Wheelie)

Ser ut som det blir første prioritet i forhold til Wheelie. Hva var feil med din felg, og hva gjorde de? Hva menes egentlig med retting av felg..? Jeg har jo bare en liten skade på kanten..

 

Som sagt, dårlig førsteinntrykk av Wheelie. Dårlig service og uryddig butikk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som menes med å rette en felg er å få banen som dekket sitter på helt rett.. dvs retter du felgen på innsida istedenfor banen der dekket ligger så blir fort felgene oval eller skjev... Måtte sveise og rette en annen felg, (bilen min kom med 2 stk herpa felger) og da så det ikke ut som felgen nødvendigvis var helt rett på innsida, men den er klin rundt pga. banen til dekket er det.. + man ser ikke det på utsida av felgen uansett :)

 

Helt enig, har vært på wheelie flere ganger og dårligere service skal du lete lenge etter.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir første prioritet i forhold til Wheelie. Hva var feil med din felg, og hva gjorde de? Hva menes egentlig med retting av felg..? Jeg har jo bare en liten skade på kanten..

 

Som sagt, dårlig førsteinntrykk av Wheelie. Dårlig service og uryddig butikk!

 

Min felg var sprukket på innsiden mot dekket, så dekktrykket holdt seg ikke.

Da fikk M-Tech sveise jobb.

Rettinga har vel Morten forklart rimelig bra her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Wheelie tidligere i dag, fikk svært dårlig inntrykk. Jeg ba om hjelp når jeg kom dit og det skulle komme noen å hjelpe meg straks, men etter 20 min gidda jeg ikke vente lengre. "Butikken" så også ut som et rassert lager :P

 

Mulig jeg prøver der igjen om det ikke kommer andre forslag.

 

 

Kjekt med erfaringer fra medlemmer, så nå utgår Wheelie for min del også;)

Har bare sett skiltet når jeg har passert de på omkjøringsveien, og alle "billigbilene" de har stående på utsiden: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

m-tech på selsbakk ville ikke fikse felgene mine. for de ville ikke svindle meg for penger på noe som ville bli like ille igjen...

får høre om wheelie sier det samme da evt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk1 på Lade fikk jeg også høre kan rette felger, men makan til dårlig service skal man lete lenge etter.

 

Venta på prisoverslag på retting av felger i en mnd før jeg fikk svar. var vist så travelt på jobb at man ikke kunne se litt på felgene mine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det stikk motsatte om Dekk1. Kjempebra service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i kontakt med en her på forumet som kunne fikse de for meg, men virker som han ombestemte seg. Svarer verken på tlf eller mail : klø :

 

Skal høre med Dekk1 i morgen :)

 

Edit, fikk kontakt med han igjen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skal på dekk1, pass på at du snakker med Andreas Hovin :) Han er mest behjelpelig og grei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også en 18 felg som skal resttes. Får høre med dekk1. Hva har folket betale rundt om da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp fått rettet to felger hos Dekk1 på Lade. De hadde mye og gjøre men den ene brukte de to dager på og den andre 5dager.

Jeg kommer ihvertfall til å bruke dem neste gang jeg evt skulle ha behov for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med M-tech. Hvis han mener han ikke klarer å rette de er det neppe noen andre som får det skikkelig til :) Han har produsert\utviklet deler for blant andre Koenigsegg og er meget oppegående på Sveising og metallbearbeding..

 

Som Torgeir nevner er har jeg også intrykk av at han er ute etter et best mulig resultat og ikke nødvendigvis å tjene mest mulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.