El-vindusheis ønkes kjøpt til Audi GT/Ur-quattro

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe en el-vinduheis på passasjersiden til Audi GT/Ur-quattro, så hvis noen har en så si ifra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åjaa, takk skal du ha! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får det neppe særlig mye billigere for noe brukt på ebay i Tyskland heller. Jeg solgte to stk manuelle for 1000kr for mange år siden :)

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja stemmer, jeg fant noe på ebay tidligere og det var så å si samme prisen som på det på autohausaz.com :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det står på autohaus at det er begrenset tillgang på delen. Har dårlig erfaring med det tidligere, dvs har ikke klart å levere når det står det.

 

Men prøv, å oppdater gjerne tråden med hvordan det gikk og om delen passet bolt on.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånt er ikke no særlig, spesiellt hvis du må ha det fort. har vært borti det før jeg å.

Ja jeg skal nok bestille den ene vindusheisen til passasjersiden så fort jeg får igjen go bilen. Dvs i juli/august, så jeg oppdaterer når heisen er mottatt. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt vindusheisen fra autohausaz.com, oppdaterer når pakken er mottatt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En løsning, om du ikke får tak i mekanisme på den ene siden er å skaffe en manuell mekanisme og så montere en el.mekanisme fra en eller annen rekvisitaleverandør. Jeg solgte de to manuelle jeg hadde fra min Coupe GT til en som hadde en slik løsning på sin bil. Burde ikke være nødvendig med hull i dørtrekket heller for å få det til å funke.

 

Mekanismene fra de første årgangene, i allefall t.o.m 1982-modell har vesentlig grovere tannhjul enn fra 1985, så jeg vil tro at disse tåler noe mer bruk/slitasje.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En løsning, om du ikke får tak i mekanisme på den ene siden er å skaffe en manuell mekanisme og så montere en el.mekanisme fra en eller annen rekvisitaleverandør. Jeg solgte de to manuelle jeg hadde fra min Coupe GT til en som hadde en slik løsning på sin bil. Burde ikke være nødvendig med hull i dørtrekket heller for å få det til å funke.

 

Mekanismene fra de første årgangene, i allefall t.o.m 1982-modell har vesentlig grovere tannhjul enn fra 1985, så jeg vil tro at disse tåler noe mer bruk/slitasje.

 

Mvh

EW

 

Åjaa, det hørtes ikke dumt ut. Mange takk for løsningen og for at du skrev så mye! :)

Men får satse på at det jeg har bestilt funker og passer ;)

 

Olav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom pakken igår, men har ikke fått hentet den enda. fra jeg bestilte den så tok det ca 1 uke og 3 dager, oppdaterer når jeg har fått montert den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått montert å koblet opp heisen, er veldig fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fro feedback Olav, da skal jeg bestille meg et par også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.