FÆL knirkelyd i forstilling ?? (FILM)

Anbefalte innlegg

uff.. kl 2353 hørte jeg ingenting, så kom det litt etter litt å nå, 0103 høres det helt jævli ut, vet ikke hva det er så jeg lurer på om noen har noen gode forslag?

 

Har lagt ved to filmer, obs film1 er på 10,4mb..2ern er på 5,3mb.. hører det også best på film2.

 

Film 1

 

Film 2 :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff.. kl 2353 hørte jeg ingenting, så kom det litt etter litt å nå, 0103 høres det helt jævli ut, vet ikke hva det er så jeg lurer på om noen har noen gode forslag?

 

Har lagt ved to filmer, obs film1 er på 10,4mb..2ern er på 5,3mb.. hører det også best på film2.

 

Film 1

 

Film 2 :(

 

Bruk søk funksjonen, så får du svaret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaha??

 

Tør jeg spørre hvorfor? Eller hva jeg kan søke på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det kan jo være så mangt, siden jeg også har lagt ved en film av dette, kanskje det var lettere for "eksperter" å komme med utsagn en at jeg leste og lagde mine egne meninger. Som jeg skrev i topic, forstilling ??

 

Dvs at jeg har null peiling selv, og bare spør..

 

Det jeg lurer mest på er om det er\kan være farlig å kjøre med?`

 

Ting skjer på de mest utenkelige tidspunkt. Nå før påske er nok verkstedet opptatt! Så er det påske, DAMN!

 

 

Tenkte meg til Rudshøgda på søndag, men er kanskje ikke så lurt å kjøre med bilen slik den er nå?

 

Eller kan det fungerer med litt god gammeldags CRC556?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Dette er den velkjente VAG sykdommen, bærearmene foran! Søk litt, så finner du nok ut noe mer! Dette er deler som du bla kan få på mekonomen! I utgangspunktet bør det ikke være farlig å kjøre med, men det bør jo sjekkes opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, dette er det vanlige a4 problemet! også på noen andre audier!

Det er så vanlig at de har begynnt å selge forstillingsdelene til a4 på biltema!

Det er bare å begynne å skifte armenne frammi der ja gitt, sjedde 2 gang på 15000km på min a4 tq dette!

 

Da jeg hadde den på naf test etter å ha kjøpt den så sa naf mannen til meg at dette må jeg legge av penger til å gjøre en gang i året!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre, skiftet nå netopp dette på venstre side, det fikk jeg dekket på garantien, dette er høyre side, er dette også dekket av garantien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lenge siden du kjøpte bilen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte bilen brukt i november, hadde naf test, ble nevnt der. Sjekket dette ut med Olrud uken etter, fikk time til å skifte den jeg skiftet. Var ikke vits i å skifte noe mer ennå sa de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har 6 mnd garanti s ågjelder den jo selvfølgelig da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 måneder garanti?

 

Fra hvor?

 

Naf mener du? De sa det var noe feil der de, men det var Audi verkstedet som sa det ikke hastet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det står i naf testen så har du det på papir at det var anmerket da, så da skal det dekkes av firmaet du kjøpte bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Privat person, han bemerket også at det var noe slark i bærarmer foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pk så det var du som har ordna med reparasjonen da ja? ok, men da har du ingen garanti, heller ikke om selger har nevn noe.

 

Etter kjøpsloven har du ingenform for garanti ved kjøp av privat person, men om det kan på vises av autorisert verksted at feilen var der ved bilovertakelse har du reklamasjonsrett i 2 år!

 

Tror ikke det er noe å fare med i dette tilfelle, men hele greia selges av et firma i trondheim hær for 3900 elns for begge sider, noe som er under halv pris i forrhold til orginal audi!

Ellers så har jo biltema et alternativ, men kvaliteten "trenger" ikke være topp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente med garanti var om dette gikk på garantien i forhold til hva Audi Tyskland har sagt, at dette er en garnti del. Men det var kanskje bare venstre siden det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

iallefall tvilsomt at du får dekkt noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye koster denne reppen da?

 

Kan det være farlig å kjøre med?

 

Kan det være slitte foringer også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke farlig å kjøre med, når duskifter stagene frammi der skiftes foringene å kulene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har uten tvil fått "multiknirk". Men du får ikke dekket noe pga knirken. Skal du få ordnet dette på garanti er du avhengig av og ha slark i leddene. Ville bare si det da mange tror at de får skiftet det pga lyden men hvis det ikke er slark blir du sendt på dør med regning : rolleyes

ps : regner med ca 2500 pr side :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo gå under garantisak fra fabrikk. fikk brev om å sjekke forstillinga mi på audi forhandler. gratis reparasjon hvis det var feil. med forbehold hvis bilen hadde godt over 200000. kjøpte importert for 2 årsia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo gå under garantisak fra fabrikk. fikk brev om å sjekke forstillinga mi på audi forhandler. gratis reparasjon hvis det var feil. med forbehold hvis bilen hadde godt over 200000. kjøpte importert for 2 årsia.

 

Ja det stemmer det men det er "slark" de kikker etter og ikke knirkelyd :) Dette er den "aksjonen" hvor "alle" ble innkalt for og sjekke bærearmene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordnet seg, den ble reparert idag! På garantien! Slapp å betale noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.