Bergen Lokallags STYRE KANDIDATER

Anbefalte innlegg

Her kan dei som ønsker å vere med i styret legge inn en liten beksivelse av seg selv:

 

Stillinger som er "ledige" er:

 

  • Leder

  • Nestleder

  • Kasserer

  • 2 stk Styremedlemer

  • Matrialforvalter

 

Merk beskrivelsen din med hvilken "stilling" du stiller til valg for

 

NB! HER SKAL KUN DEI SOM ØNSKER Å VÆRE MED I STYRE SKRIVE INNLEGG !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MATRIALFORVALTER/NESTLEDAR

 

Hei Kjell Breivik her,Er 40 år og bur i Arna.

har 2 barn på 9 og 7 år, som eg har anna kvar veka.

Har vore medlem i VACN i 2 år og har ein STOR kjælighet for VW Golf MK1 (har nå min 5. einser)

 

Kvifor velge meg som matrialforvalter:

 

Som nokon her har fått med seg, tok eg ansvar og skaffa nye Lokallags kle.

Og te ein ganske so bra pris om eg må sei da skjøl ;)

 

Kjenner masse folk i forskjellig bransjer, som kan vera greit når ein har ein sånn "jobb"

Jobbar skjøl i Fotophono AS som driv med lyd å bilde.

Så ved treff og andre sammekomster kan eg skaffa lydanlegg, har og tilgang på storskjermar

Fotophono AS har og egen fotobutikk og grafisktrykk , der me kan få laga banner etc

 

Er og ein veldig nevekyndig person, vert kalla Reodor Felgen av venner

Ser ikkje problem, men løysingar ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LEDER/NESTLEDER

 

Hei

 

De aller fleste kjenner eller vet hvem jeg her, men here goes:

 

Heter da Ole-Jørgen, er 24 år og bor i Mathopen.

Vært medlem siden 2006.

 

Hvorfor meg:

 

Jeg har vært aktivt medlem siden første stund, stiller så og si på alle treff, og er stor sett i godt humør:)

 

Jeg har tid og interesse til å dra igang diverse, har fått til noe da, Glattkjøring på Voss, Vårmønstring 2010/2011 og solfilmgruppekjøpet. Håper å få til mye mer:)

 

Ellers jobber jeg som Servicetekniker i APPLY, da mest med maritim elektronikk/maritimt LAN og håndholt kommunikasjon. Ikke så veldig aktuelt i klubb sammenheng, med mindre du vil har en UHF radio i hanskerommet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NESTLEDER/STYREMEDLEM

 

Hallaien.

 

Jeg heter Thomas,34 år.

Kontoen er registrert på min kone,men vi er like aktive her inne.

Vi bor på Askøy,kjører VW Touareg R5.

Sikkert noen av de gamle i klubben som kjenner til meg,da jeg jobbet på Kvikk Mekk i åsane.

Har vært medlem av klubben tidligere.

Har ikke vært på noen treff i det siste,da det ikke passer inn med barn,håper å få i gang noe treff i helger på sikt.

 

Jeg ønsker som mange andre å få i gang lokal avdelingen skikkelig.

Har vært litt rundt hos diverse forhandlere i det siste og hørt om rabatter,og poleringskvelder.

Mange gode tilbakemeldinger ifra mange :)

 

Håper å bli valgt inn i styret,hvis ikke så er jeg alikavel behjelpelig med å få klubben i sving.

 

Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

STYREMEDLEM

 

Hei

 

Mitt navn er da Christoffer og er 23 år

 

Har vært medlem siden 2009 og stiller på de lokallagstreffene jeg har mulighet til. Har både tid og lyst til å få i gang noe i lokallaget.

 

Til daglig jobber jeg som elektriker hos Otera Delta AS hvor jeg også sitter i klubbstyret.

 

Ble ikke så langt men som sagt jeg er elektriker ikke forfatter :D

 

Christoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

STYREMEDLEM

 

Hei

 

Mitt navn er Jon Båtnes, 30 år og eg bor på Radøy.

Jobber Offshore som Dekk/Kran Operatør. Men sitter og som klubbleder i vår bedrift så eg har litt erfaring fra div styrer og den slags :-)

Er egentlig ganske ny på dette forumet, har vel vært medlem 1 års tid og eg har enda ikke deltatt på noen treff. Kommer på treffet den 28/6 dersom eg får barnevakt.

Men interessen er definitivt tilstede for og kunne bidra til at lokallagsklubben skal eksistere og for og kunne være med og bygge opp denne : rock :

 

Mvh

Jon Båtnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.