Våre biler i Bodø lokallag

Anbefalte innlegg

Synes at det er på tide at vi i Bodø lokallag viser frem våre biler. Så her starter jeg med min "sleeper". Er ikke utdannet fotograf og kunne vel valgt et bedre bakgrunnsmotiv..men får komme sterkere tilbake når sommerskoene skal på. :D

bilde1.jpg

bilde2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siste bilder

bilde4.jpg

bilde3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt evighetsprosjekt:

main_5917418241e9429f38eee.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er litt morsomt Allan, men jeg tror faktisk du bor rett på andre siden av Riksv. 80 fra der jeg bor:D Mener jeg har sett bilen din stå parkert på Øvrehunstad, ovenfor Solstudioet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er litt morsomt Allan, men jeg tror faktisk du bor rett på andre siden av Riksv. 80 fra der jeg bor:D Mener jeg har sett bilen din stå parkert på Øvrehunstad, ovenfor Solstudioet...

 

Værden er pokker meg ikke stor..hehe :) Stemmer godt.. Bor på Øvrehunstad, så det er nok meg du har sett! Har tatt av stylingen pga dårlige fester å lakk skader. Skal kanskje lakke den til sommern :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, verden er ikke stor altså:D

Du er ikke den eneste med halveis bil for tiden, jeg måtte demontere sideskjørt og frontleppe ufrivilig da vinteren kom(Bodø kommune : nei : ), men skal montere på igjen i ukene som kommer.. Har også et panser med 2forskjellige blåfarger : bh : , (lang historie), skal lakkes iløpet av våren ivertfall... : rolleyes

 

Lokallaget har møte imorgen, jeg kan ikke stille, men det kommer en del andre visstnok.. Ligger en egen tråd om det under Bodø lokallag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodø komune jah! Vet de hva brøyting er?! Men men.. Sitter å vurderer om jeg skal sette på sommerluggene mine snart :) 235/40/17.. Da sitter hu som ei kule..hehe. Men må vel skifte dekkene fremme.. (Formel 1 Sliks) : rolleyes

Når har du tenkt å legge om?

 

Å når er det Bodø Lokal Lag starter å henge rundt Bodø Bil? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodø komune jah! Vet de hva brøyting er?! Men men.. Sitter å vurderer om jeg skal sette på sommerluggene mine snart :) 235/40/17.. Da sitter hu som ei kule..hehe. Men må vel skifte dekkene fremme.. (Formel 1 Sliks) : rolleyes

Når har du tenkt å legge om?

 

Å når er det Bodø Lokal Lag starter å henge rundt Bodø Bil? :)

 

Tenkte jeg skulle legge om imorgen faktisk.. Kjører ikke så mye at det er et problem om det skulle komme mer hvitt pulver..

Når vi skal starte med møter utfor Bodø Bil, tja.. Vi må vel først ha litt mer røde grader ute tror jeg, men blir vel ikke lenge til regner jeg med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge om imorgen faktisk.. Kjører ikke så mye at det er et problem om det skulle komme mer hvitt pulver..

Når vi skal starte med møter utfor Bodø Bil, tja.. Vi må vel først ha litt mer røde grader ute tror jeg, men blir vel ikke lenge til regner jeg med..

 

Hmm..ja, vurderer å legge om i dag!

Er vel ennå litt kaldt ute ja. Bruker det å være mange på disse ''møtene/treffene''?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..ja, vurderer å legge om i dag!

Er vel ennå litt kaldt ute ja. Bruker det å være mange på disse ''møtene/treffene''?

 

Vel, det kommer litt ann på.. I starten var vi 5-6stk, men så er det kommet flere etterhvert da, så vi blir kanskje 10stk++

Det er bare å møte opp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er min bil da.

VW3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

David:

Mener jeg så din bil utenfor Shell i Sjøgata igår ca. 0430-0500?

Ser pen ut : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Bjørn! Du skal ikke fikse deg et åpent Green & KN Filter? Ser du har lukket filter på bildene?

 

PS: Fin Bil David

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Bjørn! Du skal ikke fikse deg et åpent Green & KN Filter? Ser du har lukket filter på bildene?

 

Stemmer, har et K&N Innsatsfilter på bildene, dette er til vinterbruk, men på våren bruker jeg et cone/kon filter:)

Blir bare "litt" annen lyd da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette gutter : ja :

 

Ble bra oppmøte sist gang,neste gang er det varmere i været og kan hende vi tillater oss å møte på Bodø bil :) Regner med at de fleste stiller med sommerdekk da. Vi får bare holde kontakten inntil da,så ser vi hvordan været blir for neste treff Tirsdag den 26.april

 

Bjørn: Ja noen skifter til mer "sportslig" filter..mens andre justerer opp trykket........ : smil : (måtte bare).. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: Ja noen skifter til mer "sportslig" filter..mens andre justerer opp trykket........ : smil : (måtte bare).. : haha :

 

 

: bråk :: mad :: pisk ::dødhest:: slå ::angrygun:

 

Bare pass deg, ellers kjører jeg under Allroaden din;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk :: mad :: pisk ::dødhest:: slå ::angrygun:

 

Bare pass deg, ellers kjører jeg under Allroaden din;)

 

Hehe..

 

Kompiser? :D:venner::grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..

 

Kompiser? :D:venner::grouphug:

 

:glad:: popcorn: vinke :

 

Såklart:D

 

Kan legge til at jeg fikk lagt på nye dekk på sommerfelgene mine idag..

Gikk fra 215/40-16 til 205/45-16 og bilen ble høyere : bh :

Så hvis bare Autospar får ut fingern og sender meg ny Vr6 leppe så er jeg klar som et egg til møte utenfor Bodø Bil altså:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så digg da! : ja : Skal legge om når jeg har fått sjekket balansen på felga. :)

Må poste bilder vettu. Det liker vi :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

David:

Mener jeg så din bil utenfor Shell i Sjøgata igår ca. 0430-0500?

Ser pen ut : ja :

 

kan godt hende. Men den er ikke så fin da. Mye steinsprang skader, lakknyanse forskjeller. må bare få meg en jobb.. noen som har jobb til en snart yrkessjåfør så si ifra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: Ja noen skifter til mer "sportslig" filter..mens andre justerer opp trykket........ : smil : (måtte bare).. : haha :

 

Var litt slemt da : gråter : Har lukket KN filter på min Audi.. bahh.. Forrige eier som har fiksa. Vet ikke hvorfor han valgte lukket i stede for åpent :confused:

Noen av dere som anbefaler et bra filter? som lager litt lyd :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger med et vinterbilde

main_1440135193425409f093bb7.jpg

 

Litt nyere Sommerbilde..

main_331143120427fa79bbc55e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt evighetsprosjekt:

main_5917418241e9429f38eee.jpg

 

Så du hadde parkert utenfor HIBO idag..

Pen bil :)

 

Litt lettere å kjenne igjen enn min : rolleyes

Som det sto en eller annen plass: Ulempe, Naboen har akkurat maken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du hadde parkert utenfor HIBO idag..

Pen bil :)

 

Litt lettere å kjenne igjen enn min : rolleyes

Som det sto en eller annen plass: Ulempe, Naboen har akkurat maken.

 

Jo, takk.. Har en del skjønnhetsfeil desverre: bh :

Er ikke bare positivt med "unik" bil, alle vet hvor du er f,eks:D

Din bil har jo et veldig bra potensiale uansett, og ut fra bildene ser det meget bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.