#26 Skrevet April 12, 2005 Her er da min "vogn"..... Trykk på linken under min signatur.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 12, 2005 RÅ bil Stian... Sett den noen ganger i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 14, 2005 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2680 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 15, 2005 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2680 Ser pen ut den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 21, 2005 Og her er min! Vi skal vel ta et felles bilde eller to, utenfor Bodø bil? Kommer kanskje ikke til tirsdag, skal mulig opereres på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 22, 2005 Nå har jeg fikset bilen litt.. Tenkte jeg skulle vise dere før og etter bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 22, 2005 Looking good Allan Bildene forteller ikke den hele og fulle sannheten heller, ser enda bedre ut live:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 22, 2005 Pent ja! Ny grill, ny fanger eller bare fiksa lyktepussern? noe annet nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 22, 2005 Tusen takk begge to Har fikset deksel til Spyledysen (Men det må lakkes) Satt inn Kamei grill (Parterte og Knust den forrige grillen) Har tatt vekk front leppen pga store lakk skader. Synes bilen ble mye finere uten den. (Skal sette på Bak leppe og front leppe etterhvert som pengene kommer) Sotte inn 2x12'' Magnat Sub og en 4 kanlas Eagle Forsterker (Inntil vidre) PS: Når blir det lokallag treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 26, 2005 Legger ut noen bilder av min bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 2, 2005 Ingen som har tatt noen nye sommerbilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 5, 2005 Får ta ansvar selv da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 5, 2005 Lurer litt på hva som har skjedd her... Så det endag jeg kom ut fra butikken. Enten er det en god grunn til å ikke senke bilen (Snakker om fine veier!) Eller så er det noen som har vært borti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 5, 2005 Kjempefin bil du har Knut-Erik. Sølv passer Golf'en veldig godt!! Skal få tatt noen sommerbilder når jeg har fått ordnet litt på bilen til neste uke og når baksetene er på plass Liksom den tiden serru Vi bør vel ta noen sommerbilder sammen i slutten av mnd. På tide liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 6, 2005 Vi bør vel ta noen sommerbilder sammen i slutten av mnd. På tide liksom Blir vist ikke noe treff på meg da Parkerer bilen på morgenkvisten hos Bodø Bil den Tirsdagen.. Det sa knekk i døra, og borte blei ruta Feste på vindusheveren/ruta knakk.. Hele sulamitten må byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 6, 2005 Blir vist ikke noe treff på meg da Parkerer bilen på morgenkvisten hos Bodø Bil den Tirsdagen.. Det sa knekk i døra, og borte blei ruta Feste på vindusheveren/ruta knakk.. Hele sulamitten må byttes Hmm. såpass ja! Det var skikkelig kjipt ja Får møte opp de som kan. Starter ferie den uka så vi får se hva det blir til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 27, 2006 hmm.. se der ja.. fant en gammel tråd:P Legger ut et ganske dårlig bilde av 200`en var det eneste jeg hadde pr. nu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 28, 2006 Legger bare et av min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 29, 2006 hmm.. se der ja.. fant en gammel tråd:P Legger ut et ganske dårlig bilde av 200`en var det eneste jeg hadde pr. nu! Å ja..Du som har den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 29, 2006 Jah er nok d:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 12, 2006 Siden dere har vært så flinke å legge ut bilder av bilene deres, så kan jo ikke jeg være no dårligere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...