Photoshoot idag eller i morgen?=) Bilder fra dagen legges ut her=)

Anbefalte innlegg

det slepp vi nok :P veier er jo stengt enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jojo :) men kan hende det er mange rundt mjøsa som ska sørover også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir kanskje med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooooh, jeg henger meg kaaanskje på dette..

Frøkna jobber til 15, men ho drar med seg ungene bort i løpet av ettermiddagen. Det som KAN slå feil er at jeg får besøk av ei tante som egentlig skulle sendes hjem til trøndelag fra sykehuset på lillehammer på fredag, men som er stranda der pga stengte veger.. Så får se når ho reiser, jeg kommer ikke med shina bil, men jeg kommer evt. for det sosiale, kebab og å få knipse litt bilder.

 

Men tviler litt på at jeg rekker kl.16 når jeg tenker meg om.. Jaja, ikke legg om noe vertfall, jeg ringer en eller annen av dere for å høre hvor dere er om jeg vil hekte meg med senere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

været er knallfint:) så håper det blir en gjeng:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først nå reiste tanta mi, så jeg fikk ikke blitt med..

Var dog bortom Esso når dere var der, for å kjøpe noe bremseveske. Hadde røki en bremseslange på A6 C4'n tanta mi kjørte, flaks at jeg hadde liggende en som var en cm kortere fra V8er'n som jeg aldri rakk å bytte før jeg solgte.. Så jeg har skrudd bil i ettermiddag i stedet jeg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på en diger gjeng med gærninger nedi Hamar i hvertfall. Får man se hva godt det kom ut av møtet dems :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har trua på at det kan bli masse bra bilder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på en diger gjeng med gærninger nedi Hamar i hvertfall. Får man se hva godt det kom ut av møtet dems :P

 

Ja, var da noen gærninger du møtte i Hamar: haha : Spent på bilder sjøl:D

Jeg har trua på at det kan bli masse bra bilder. :)

 

Jeg å håper det blir mange, Mads Kristian må vel redigere en time eller 5? ikke sant?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig dag=) tror det ble masse fine bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på en diger gjeng med gærninger nedi Hamar i hvertfall. Får man se hva godt det kom ut av møtet dems :P

Hihi, og vi gærningen møtte på Rolf og lille Edvard, som forøvrig var en morsom rakker:D

 

Skal se om jeg ikke slenger noen av bildene en kjapp tur innom PS og lager en egen fototråd etterpå. Ikke gjort mye i dag, men den varmen gjør en litt kjei og gørr i lengden, så godt å slappe av litt før man gjør noe mer:p Takk for en knall dag: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg bildene her da! :D Trenger ikke noen egen tråd.. Denne tråden har blitt besøkt av masse folk allerede, så de er nok innom for å se etter resultatene.. :)

 

Tror kanskje Mjøsa lokallag er _det_ mest aktive lokallaget i klubben for tiden, kjett at jeg ikke fikk vært med, dette hadde vært moro. Men vi tar vel flere runder regner jeg med..? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg bildene her da! :D Trenger ikke noen egen tråd.. Denne tråden har blitt besøkt av masse folk allerede, så de er nok innom for å se etter resultatene.. :)

 

Tror kanskje Mjøsa lokallag er _det_ mest aktive lokallaget i klubben for tiden, kjett at jeg ikke fikk vært med, dette hadde vært moro. Men vi tar vel flere runder regner jeg med..? :)

 

Alltids klar får flere turer jeg=) var skikkelig morro:)

fikk kikket på litt flom å greier også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da slenger jeg bare bildene inn her, så får Morten endre topic sånn at folk ser det har kommet inn bilder:)

 

Ja, Mjøsa Lokallag står ihvertfall ikke på latsiden, og moro er det;) Bilder, bil og kebab, det skal ikke mere til for å få en bra dag:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut bilder daaaaa :D Jeg fikk ikke blitt med da jeg først var på jobb i 5 timer, raske meg hjem og dusje, så kjapt til en kamerat for å klippe meg, så på bursdag også kom graver`n som har begynt å grave til garasjen min. Så ble liten tid til overs i dag gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke vært med i dag da vi hadde besøk nesten hele dagen..

Håper det blir en ny runde innen rimelig tid! :)

 

Spent på resultatet da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knall dag: ja :

 

X2 :D

 

synd vi ikke fikk tatt flere bilder/kjørebilder/video, men får ta det en annen gang ;)

 

håper det ikke blir lenge til neste gang *hint hint* : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja takk for en knall dag :D

 

som petter sier, håper det ikke bli lenge til neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men faen å treige dere er til å poste bilder da?? : klø : .........:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er ett hvertfall :P

 

EDIT: redigert caddy'n :P

IMG_5465-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp, et troll bak Caddyen: eek :

 

Jeg poster noen enten snart eller ikke så snart:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, begynner med Ludvig:

IMG_3565.jpg

 

IMG_3500.jpg

 

IMG_3497.jpg

 

Det var alt jeg hadde for nå:P Kommer flere seinere i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal dere alltid kjøre bilene ut på gresset for å ta bilder? :P Det ser jo ikke bra ut i det hele tatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.