Anbefalte innlegg

Her er mine:

Ene står i Oslo, og den andre står i vadsø:

1771513-bilde3-golf.jpg

A4'ern.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk aldri legge ut bilde her mens bilen ennå var min, den ble solgt på fredag. Men legger i allefall ut bilde av gammel bilen min da :) Så får tiden vise hva neste bil blir..

 

attachment.php?attachmentid=78992&stc=1&

 

Var det 4 kinesiske tegn på gammelbilen din?

 

Da så jeg den i dag i Bjerkvik, eieren var inne på Det Lille Kjøkken og spiste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mine:

Ene står i Oslo, og den andre står i vadsø:

 

Golfen skal selges! 48178238!!

Den står ute på autodb 2001 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen skal selges! 48178238!!

Den står ute på autodb 2001 mod

 

Golfen er borte! nå har jeg bare Audien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver mæ nu på den bølgen her som går igjen på så og si alle bilforum rundtom.

E helt ny på forumet her, registrerte mæ for maks 30min sia. :)

 

Kommer et bilde av bilen min som den står pdd.

Det som e gjort foreløpig e den helt lyseste filmen på samtlige ruter, unntatt frontrute.

17" MOMO GTR felga me vinterdekk på.

Videre utover d her, så blir d bestilt time til lakkering helt ned samt øyelokk og bakrutesenker innen en måneds tid.

Og sommerfelgan bestilles opp i løpet av uka. MOMO STRIKE 8x19. Bilde kommer under bilde av bilen min.

 

Hiv dåkker me på bølgen.

 

Bilen i sin helhet.

audi2on4.jpg

 

Sommerfelgan som kommer.

flgaam0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil Kevin.Er det 1.8 tq eller?Må vel litt ned mot bakken hvis du skal ha 19" på den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil Kevin.Er det 1.8 tq eller?Må vel litt ned mot bakken hvis du skal ha 19" på den

 

Takker. Joda, den ramler nok noen centimeter mot bakken, men usikker enda på kor mye man ska slæppe den ned. Vurderer å bare slæppe den ned 50mm foran og 30mm bak me senkefjærer og dempere. Ikke justerbart. Gleder mæ til sommern. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Joda, den ramler nok noen centimeter mot bakken, men usikker enda på kor mye man ska slæppe den ned. Vurderer å bare slæppe den ned 50mm foran og 30mm bak me senkefjærer og dempere. Ikke justerbart. Gleder mæ til sommern. :)

 

Hei

 

Å velkommen skal du være...:)

 

Er dette en 1.8Tq? Da må du senke likt foran å bak pga quattroen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åså må du lakke helt ned!! pen bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Å velkommen skal du være...:)

 

Er dette en 1.8Tq? Da må du senke likt foran å bak pga quattroen...

 

Tar å svarer for Kevin jeg da :) Er en 1.9 TDI han har skaffa seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, d e en 1.9TDi.. :) Og ja, Johnny. Den ska lakkes helt ned, må bare få kapital først ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min....

DSC00003 (Medium).JPG

DSC00004 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh... Pent!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk... bare få satt på senkeskåler nå så blir det bra... skal bort til kjetil pedersen nå til uka så får han sett på dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du var å kjørte litt her i byen idag Ken Arne... steike for en syyyyykt fin bil du har fått deg, regner med det var din: rock ::tilber:

 

sikle sikle sier jeg bare... må få ut noen bilder av den:) noen planer med den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du var ute og luftet doningen i dag også Odd Terje, sto rett bak meg på Statoil på Fuglenes tror jeg..?

Fant forresten de to klistremerkene du lurte på for ei stund tilbake i dag, så om du fortsatt vil ha er det bare å gi beskjed :)

 

Møtte det som muligens var Ken Arnes A4 på tur hjem i kveld, fin bil det ja :)

Regner med alle møter på Hammerfest Auto i juni??

Skal prøve å ha prosjektet mitt på plass til den tid også, står i Trondheim enda så : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du var ute og luftet doningen i dag også Odd Terje, sto rett bak meg på Statoil på Fuglenes tror jeg..?

Fant forresten de to klistremerkene du lurte på for ei stund tilbake i dag, så om du fortsatt vil ha er det bare å gi beskjed :)

 

Møtte det som muligens var Ken Arnes A4 på tur hjem i kveld, fin bil det ja :)

Regner med alle møter på Hammerfest Auto i juni??

Skal prøve å ha prosjektet mitt på plass til den tid også, står i Trondheim enda så : rock :

 

aha, det var deg ja:) joda hvis du har dem og kan avse så gjerne:)

 

åssn prosjekt er det snakk om?

 

joda, jeg skal hvertfall prøve å komme meg dit ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, det var deg ja:) joda hvis du har dem og kan avse så gjerne:)

 

åssn prosjekt er det snakk om?

 

joda, jeg skal hvertfall prøve å komme meg dit ja.

 

Kan ta å sende deg ei melding i morra formiddag, skal en tur til byen igjen da så. Du bor vel nesten på vei til jobben så, hvis du bor der bilen står som oftest i allefall: klø :

 

Har fått tak i en "original quattro" for å si det sånn :) Har sikla på en i mange år, men de er enten for dyre, eller så er de ikke å oppdrive i heletatt..

Skal bli artig å få en i garasjen til slutt, tror nok det er en bil som blir stående i garasjen livet ut :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta å sende deg ei melding i morra formiddag, skal en tur til byen igjen da så. Du bor vel nesten på vei til jobben så, hvis du bor der bilen står som oftest i allefall: klø :

 

Har fått tak i en "original quattro" for å si det sånn :) Har sikla på en i mange år, men de er enten for dyre, eller så er de ikke å oppdrive i heletatt..

Skal bli artig å få en i garasjen til slutt, tror nok det er en bil som blir stående i garasjen livet ut :evil:

 

Jepp det kan du gjøre, skal inn til hammerfest auto å motere senkeskåler i tolv tiden i morgen... så da er jeg nok ikke hjemme... men vi finner en løsning på det:)

 

hehehe... såpass.. blir morro å se den hvis du får den oppover til treffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det kan du gjøre, skal inn til hammerfest auto å motere senkeskåler i tolv tiden i morgen... så da er jeg nok ikke hjemme... men vi finner en løsning på det:)

 

hehehe... såpass.. blir morro å se den hvis du får den oppover til treffet:)

 

Den er et prosjekt for å si det sånn.. :) Skal ribbes helt ned og pusses opp..Muligens blir det vel en litt kraftigere motor også..Så får vi se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du var å kjørte litt her i byen idag Ken Arne... steike for en syyyyykt fin bil du har fått deg, regner med det var din: rock ::tilber:

 

sikle sikle sier jeg bare... må få ut noen bilder av den:) noen planer med den?

 

Stemmer bra det... :)

 

Får ikke bilen før 2 juni, så det blir lite gjort på den før det:)

 

Bilen er ferdig den, trenger bare 19" og senk...:)

 

Ja, jeg møtte også deg Mats, var vel i byen noen timer...:) Self kommer jeg 21...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er forresten tilsalgs om noen er intressert... ;)

1906169-bilde1-img_0682.jpg

1906169-bilde2-img_0687.jpg

1906169-bilde6-img_0695.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.