#51 Skrevet Juni 11, 2008 Hiver inn noen bilder av den siste bilen i familien.Ikke ferdig med den.Kommer flere bilder etterhvert. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124854 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 24, 2008 Fin bil Kevin.Er det 1.8 tq eller?Må vel litt ned mot bakken hvis du skal ha 19" på den Såh, da e d en stund siden man har fått sluppet bilen ned mot bakken ved hjelp av KW justerbart senk. Sinnsykt fornøyd me d. Ikke knallhardt i humper og ikke så mykt at d subber overalt. Fantastisk faktisk. Har ikke orka til nu å lakke bilen helt ned, ettersom at æ sitter på tanken om å kjøpe plastik til hele bilen, når pengboka sir at d e greit Har i allefall fått på de felgan æ linka i en tidligere post og senk, så slenger me et bilde så dåkker får nyte "kona" mi litt dåkker å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 26, 2008 Såh, da e d en stund siden man har fått sluppet bilen ned mot bakken ved hjelp av KW justerbart senk. Sinnsykt fornøyd me d. Ikke knallhardt i humper og ikke så mykt at d subber overalt. Fantastisk faktisk. Har ikke orka til nu å lakke bilen helt ned, ettersom at æ sitter på tanken om å kjøpe plastik til hele bilen, når pengboka sir at d e greit Har i allefall fått på de felgan æ linka i en tidligere post og senk, så slenger me et bilde så dåkker får nyte "kona" mi litt dåkker å Se der ja.Fin høyde du har der.Lakk den heller ned istedenfor plastikk... Pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 26, 2008 Oppdaterer litt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 26, 2008 Kansje påtide å oppdatere litt i min egen bilpark:) Min nye er som de fleste sikkert vet, en Audi A4 2.0 Tdi Avant 2009 mod. Denne passer meg litt bedre en Tiguanen vil jeg tro;) Det er satt på 20"sommer og akkurat nå legger Magnus solfilm helt frem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 26, 2008 Noen til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 26, 2008 Noen til:) Den e bare tøff den bilen din. Måtte ta en ekstra runde rundt bilen på søndag, da den stod her i Forsøl. I 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 26, 2008 Den e bare tøff den bilen din. Måtte ta en ekstra runde rundt bilen på søndag, da den stod her i Forsøl. I Takk for d:) E strålanes fornøyd, d e virkerli sikkert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 27, 2008 Regner med det kommer bilder når toningen er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 29, 2008 Den A4en din Ken Arne var råå:tilber:ser det eg og trenger større felger..jaja legger ved noe bilder av nybilen;) siden der står for oss i troms og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 2, 2008 Her er min VW Golf VR6 93 modell:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 3, 2008 Større/flere bilder Jørgen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 3, 2008 Vart d bra no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 4, 2008 Vart d bra no? Se der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 22, 2008 Min vw passat 1.9tdi. 2000mod. lakka helt ned me ice pearl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 22, 2008 Fin bil Krister, gamle bilen til Ola ser jeg.. Har ikke akkurat tapt seg siden han solgte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 23, 2008 Fin bil Krister, gamle bilen til Ola ser jeg.. Har ikke akkurat tapt seg siden han solgte den takk for det. ja man jør jo så godt men kan: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 23, 2008 Vi må vel kunne klare å få til et lite høsttreff her i Hammerfest vel???Nå som vi har så mange biler her i nærheta..En søndag oppe på Storsvingen kanskje..?? Skal legge inn nye bilder av mine Audier i morra, har kommet til tre i tallet nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 24, 2008 Har jo akkurat vært sommertreff her i Hammerfest nå da, så ikke deg Mats på det treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 24, 2008 Har jo akkurat vært sommertreff her i Hammerfest nå da, så ikke deg Mats på det treffet... Nei det var faktisk fordi jeg var i Trøndelag og hentet Coupe Quattroen Det må være godkjent fravær..? Vi må jo kunne møtes utenom et stakkars sommertreff? Første søndag i måneden for eksempel, eller noe slikt..Bare et forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 1, 2008 takk for det. ja man jør jo så godt men kan: rock : Pent Krister.Men så høy den er blitt.Trudde mere lakk skulle gjøre den lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 1, 2008 Nei det var faktisk fordi jeg var i Trøndelag og hentet Coupe Quattroen Det må være godkjent fravær..? Vi må jo kunne møtes utenom et stakkars sommertreff? Første søndag i måneden for eksempel, eller noe slikt..Bare et forslag.. Kan ikke du komme med en dato så ser vi hvem som kan komme.Så kan jeg lukte det til medlemmer som stikker innom jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 1, 2008 Pent Krister.Men så høy den er blitt.Trudde mere lakk skulle gjøre den lavere ja blei fornøyd me biln:) hehe jepp har ikke skrudd ned i år. har mest sansynli solgt nu: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 1, 2008 Noen Sommerbilder (ehh, jah).... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 1, 2008 ............................................................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...