#76 Skrevet August 18, 2008 tyvfiske mye i den elva dær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 18, 2008 Bytta bort Audien, så kjøpte en Passat for å få mer plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 16, 2008 hær er bilder av passaten min.. før å etter enorme mengda sparkel å lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 16, 2008 Hærlig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 17, 2008 Hei. Hvor har du bestillt baklyktene dine, Odd terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 18, 2008 Kan jo legge inn noen bilder av Kone bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 30, 2008 Hei. Hvor har du bestillt baklyktene dine, Odd terje? De jeg kjøpte fra selger dem ikke lenger, men du får tak i dem her.... http://dectane.com/artikelueber.php?wgruppeid=24&wgruppenname=&von=61&sid=185daeca3f8c1fbf231c4c6d196ef1f0 er vel dem som produserer åsså tar jeg ikke feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 14, 2008 hær er bilder av passaten min.. før å etter enorme mengda sparkel å lakk.. Dette er helt klart norges TØFFESTE PASSAT! synd jeg ikke kunne komme på roadshowet i tromsø da du hadde bilen din der.. knallfin bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 21, 2009 Nå Før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 5, 2009 nu når æ har fådd senka den å prøvd sommerfelgan, kan æ vel kanskje legge ut nån bilda av min nybil:) kjøpte den i november:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 5, 2009 Nydelig bil Jørgen.. Veldig pene sommersko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 5, 2009 takk for det;) kan love dæ at æ glede mæ til sommern! kommer jo enda r-line leppa å votex skjørt å bakleppa på må bare få det lakkert:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 9, 2009 Flott bil:) Har sett den mye i Alta, kan d stemme?? Rett reg nr hadde den å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 12, 2009 takk;) ja e nu i alta av å til;p rett reg nr? hmmm skeptisk;) nu står den bare i alta å vente på at æ skal komme hjem fra kurs:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 12, 2009 den har æ å sett.. den e pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 13, 2009 takk for d;) blir nok bra til sommern;p nu har æ vært sørpå å kjøpt fjærklemme så æ får senka den litt mer:p kw sette går ikke lavere, så må ty til andre metoder for å få d lavt nok;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 24, 2009 Heisann blodfærsk medlem hær på VACN, fant den hær tråden å tenkte æ kunne legge ut ett par bilda av nybiln. Kjøpte den 21/3-09 så har ikke fått gjort noe med den enda. MVH Stian-André Jensen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 24, 2009 Fin bil Stian-André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet April 15, 2009 takk;)ja e nu i alta av å til;p rett reg nr? hmmm skeptisk;) nu står den bare i alta å vente på at æ skal komme hjem fra kurs:p I Alta å fløyte litt??Men den e jo veldi høy den Passaten din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet April 16, 2009 I Alta å fløyte litt??Men den e jo veldi høy den Passaten din ja hehe:p nu syns æ ikke du ska rope så høyt du skyskraper mercedes gutt;p bare vent til sommern når alt kommer på plass å æ får montert senkesett på senkesette;) kw 1 e jo nesten heve sett:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...