Hærverk på bil i Hamar, noen sett noe?

Anbefalte innlegg

Er i hamar denne helgen i ett bryllup. Parkerte bilen (Svart A6 med RS6 kaross) i Starndgt 33 langs veien. Nå når jeg skal kjøre til kirken ser jeg at frontruten er blitt knust inatt og panseret er skarpt opp. Ruten er så smadret at jeg ikke kan kjøre bilen. Kommer meg heller ikke hjem til bergen i morgen.

Har noen sett noe ring meg.

 

Hadde også satt pris på om det er noen som har kontakter i glassbransjen som kunne byttet ruten iløpet av helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er kjipt å høre. Merkelig at folk ikke kan la ting stå uten å ødelegge det.Håper du finner ut av det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er helt utrolig. Nå ser det ut som det blir ordning med ny rute idag. Riis bilglass måtte jobbe litt over og da kunne de ta bilen min også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være rimelig greit med kamera'er i gatene her så ta kontakt med politiet. Regner med at du annmelder dette uansett.

 

EDIT: Det er også synd å lese om dette her. Har kompis som bor nede i strandgata selv dog lenger opp i gata. han parkerer alltid ute i gata der og har aldri problemer. HÅper det løser seg greit for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har annmeldt det ja, men du kom ikke å så på det. Skulle leverew inn en annmeldelse når jeg kom til bergen også, så kanskje politiet i bergen sendte over dokumentene.. Skriker jo henlagt lenge før saken er sett på....

Ser på merkene på bilen nå at det er en som har gått opp på panseret, sparket inn ruten og fortsatt over taket. Så panseret er skrapt opp, taket og bakluken er også skrapt opp.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf: Kjenner ikke du disse folka som driver med bilglass, der vi hadde vårmønstringa? De kunne hjulpet han med ny frontrute om de har liggende på lager kanskje, de sa jo at de har ruter til de mest vanlige bilene liggende på lager, A6 er jo ganske vanlig..

 

Kjipt at du ble utsatt for dette Lasse, samme hvor i verden du måtte ha vært så er dette et totalt lavmål..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf: Kjenner ikke du disse folka som driver med bilglass, der vi hadde vårmønstringa? De kunne hjulpet han med ny frontrute om de har liggende på lager kanskje, de sa jo at de har ruter til de mest vanlige bilene liggende på lager, A6 er jo ganske vanlig..

 

Kjipt at du ble utsatt for dette Lasse, samme hvor i verden du måtte ha vært så er dette et totalt lavmål..

 

Lokallagsledern som driver sjappa så ja. Men nå har han jo fått kontakt med Riis. så da ordner det seg jo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto å kikket lenge på bilen i går å tenkte hvordan tør du dette. Viste dog ikke det var din.

Leit folk ikke kan la ting stå i fred.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, så ikke at han hadde fått kontakt med Riis jeg, men da ordner det seg med rute vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei og nei...... Jævla kjipe greier....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg blir så irritert av å lese sånt...tanken om at man "skulle så inderlig gjerne vært der selv og tatt vedkommende på fersken" melder seg straks..: mad :

 

Raver ofte dritfulle folk langs den gata der etter utestedene stenger har jeg sett de gangene jeg har kjørt der selv på kveldstid..sikkert en sosial taper som ble missunnelig på bilen din og skulle tøffe seg for noen..: bh :

 

På vei til Hamar nå btw..håper det order seg for deg med frontrute hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått bekrefta at han som har tråkka over bilen din har faktisk tatt alle bilene bortover gata. inkludert kompisen min sin Jetta. Jeg håper bare nå at ett kamera langs ruta hans i strandgata har fanga det opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inspirasjon? http://www.youtube.com/watch?v=xZpf6vv2Lng

 

Må vel være ganske mange biler det da er snakk om, hvis alle går sammen og anmelder skjer det jo noe ganske fort. Må jo ha bråkt såpass at noen må ha sett eller hørt noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som mannen på forsikringen sa da bilen min ble stjålet for et par år tilbake; "Så lenge bilen ikke har vært brukt i samband med mord/drap eller innbrudd av grovere karakter gir politiet faen."

 

Håper du finner ut noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde sett den/de som har gjort det når jeg kjørte forbi der i natt. åååhhh gud det hadde vært digg. Tror paraplyen jeg har baki bilen hadde vært langt opp i ræva hans nå.! si ifra hvis du ikke får bytta rute da.! så skal vi ordne det på ett vis.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for omtanken alle sammen. Kommet meg hjem til Bergen nå. Riis bilglass ordnet opp, aldri opplevd så bra service noen sted. De hentet meg i Hamar og kjørte meg dit jeg trengte. Tilbød seg hente meg idag tidlig så jeg slapp ta taxi til lokalene deres.

Kom opp dit og ny rute var på plass, bilen var nyvasket og støvsugd inv utrolig hyggelige folk. Slik service finner du ikke i Bergen hvertfall..

Så nå blir det taksering av lakkskadene, noen som vet om jeg mister bonus når det blir gjort hærverk på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bonustap og egenandel som regel :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det er trygt å parkere i området rundt Skogvegen i Hamar a? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nå blir det taksering av lakkskadene, noen som vet om jeg mister bonus når det blir gjort hærverk på bilen?

 

Merkelig nok mister du bonus pga dette. En kamerats bil stod parkert med flere biler en påske på Geilo. Flere av bilene ble utsatt for hærverk (knuste lykter, oppskjærte dekk og ripet lakk). Kun én av de fem bilene hadde fått en av rutene knust. Det var den eneste eieren som ikke fikk bonustap grunnet at det da var kvalifisert til å være innbrudd fremfor hærverk. Så jeg vet hva jeg gjør om bilen min blir vandalisert; knuser sideruta siden jeg uansett må ut med egenandel : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel an på hva som har skjedd.

Jeg slapp bonustap og egenandel når det samtidig med hærverket var gjort forsøk på å bryte seg inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får høre med forsikringen, har bilekstra forsikring hos Tryg, slapp hvertfall egenandel på ruten. Håper det ordner seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto å kikket lenge på bilen i går å tenkte hvordan tør du dette. Viste dog ikke det var din.

Leit folk ikke kan la ting stå i fred.

 

Når så du på bilen og var ruten knust da? må prøve finne mest mulig nøyaktig tidspunkt bilen ble herpet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.