Anbefalte innlegg

En kompis trenger høyre frontlykt til sin 85 golf. Trenger ikke være strøken, men må passere EU-kontroll.

Han kan kontaktes på 915 33 533

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontlykt kjøpt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi selger vemodig huset vårt på Askøy, velkommen til visning førstkommende søndag. Det viktigste: medfølger flott isolert dobbel garasje, ferdig gipset, sparklet og malt. Opplegg for 9 armaturer i tak samt ferdig strekkerør for takhøyttalere ++

 

Del gjerne linken. :)

 

81_1310962465_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[emoji117]Strekkerør faktisk! [emoji23][emoji23][emoji122][emoji122]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei , kunne sikkert solgt 5-6 til ,til den prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere bergensere som har sett gamlebilen min de siste 2 årene? :)

 

Imolagul S3 med mørke Rota Grid felger, mørke frontlykter.. Er registerert på en kar på osterøy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere bergensere som har sett gamlebilen min de siste 2 årene? :)

 

Imolagul S3 med mørke Rota Grid felger, mørke frontlykter.. Er registerert på en kar på osterøy :)

 

Jeg har sett den bilen et par ganger men det er en liten stund siden nå, den så da rimelig lik ut som da du hadde den.

 

Har du sjekket om ny eier er medlem i klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett den bilen et par ganger men det er en liten stund siden nå, den så da rimelig lik ut som da du hadde den.

 

Har du sjekket om ny eier er medlem i klubben?

Det høres jo bra ut! Hadde håpet at den skulle komme for salg igjen snart, haha :D

 

Har søkt han opp, han heter Rimvydas et eller annet.. ser ikke ut til at bilen er i klubben nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som at dere har en offtopic tråd, så prøver meg her. Har en kompis som er på jakt etter lokalet i Bergen (inntil en timeskjøretur fra sentrum går greit). Har en BMW 76' E21 318 som trenger litt tlc. Noen som kjenner til en plass, ring han på 92651540.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen strøkne Pirelli P Zero dekk til salgs.

275/40R19 og 245/45R19

Dekkene er så vidt kjørt med.

kom med bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.