'00 VW Golf 2.8 4motion (R32 look) - SOLGT!

Anbefalte innlegg

Uten videre dikkedarer:

 

Utseendemessig har bilen full R32 styling samt dobbel eksos med ASA sommerfelger og godkjent senkesett. I tillegg er bilen chippet hos Chipsenter

- R32 frontfanger, bakfanger, takspoiler og skjørt

- Milltek R32 cat.back eksos rustfritt

- ASA AR1 svart 8x18" ET35

- Lite speil førerside, sorte VW merker, Hummer H2 antenne, samt fjernet bakrutevisker

- KONI Coilovers

 

Siste service tatt på 159.000km med skifte av profilreim. Kmstand pr dags dato 159000km. Originale deler følger med samt ett ekstra sett med sommerdekk, 2 av vinterdekkene er nye i år. Pant i bil er innfridd.

 

ABS Sensor høyre side bak må skiftes (ABS lampa lyser pga. denne), samt den må snart ha nye bremseklosser bak.

 

Prisantydning: 120.000 + omreg

 

46_1467604034.jpg

 

For flere bilder se annonse på Finn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slår på "stortromma" og setter en klubbpris på 140.000 + omreg.

Kan evt. bytte mot en A4 (B6) 1.8TQ, sedan.

 

En ABS sensor fikk seg en smell ved omlegging til vinterdekk så ABS lampa lyser - fjernes enkelt med VAGCOM.

 

Ved interesse vennligst send meg en PM her på forumet da jeg er utenlands frem tom. onsdag 26.10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftelse er innfridd og slettet fra Brønnøysundregistrene. :)

 

Skulle gjerne blitt kvitt med denne innen vinteren kommer.

Eldre A4/A6 opptil 70.000,- kan tas i innbytte, bensin og manuell er eneste kriterie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slår på "stortromma" og setter en klubbpris på 140.000 + omreg.

Kan evt. bytte mot en A4 (B6) 1.8TQ, sedan.

 

En ABS sensor fikk seg en smell ved omlegging til vinterdekk så ABS lampa lyser - fjernes enkelt med VAGCOM.

 

Ved interesse vennligst send meg en PM her på forumet da jeg er utenlands frem tom. onsdag 26.10

 

Går det ann å skifte ABS sensor via VAGCOM? : klø :

 

Ellers flott bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ofte at denne lagrer en feilkode om du kommer borti som du kan fjerne med vagcom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slår på "stortromma" og setter en klubbpris på 140.000 + omreg.

Kan evt. bytte mot en A4 (B6) 1.8TQ, sedan.

 

En ABS sensor fikk seg en smell ved omlegging til vinterdekk så ABS lampa lyser - fjernes enkelt med VAGCOM.

 

Ved interesse vennligst send meg en PM her på forumet da jeg er utenlands frem tom. onsdag 26.10

Fikset nettopp sensorne mine, når bilen starta opp igjen var lampa vekke.. Så er lampa der enda er det nok feil på den dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem både nå i våres ved omlegging til sommerdekk og på min forrige Golf IV, nullstilt via VAGCOM og kom ikke tilbake igjen. Det var forsåvidt Møller Larvik som kikket på det for meg, det var ifølge dem kun en sensor som hadde fått seg en smell.

 

ABS fungerer hvertfall som den skal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg.

 

Vært på ny service nå idag med skifte av profilreim.

ABS Sensor høyre side bak må skiftes (ABS lampa lyser pga. denne), samt den må snart ha nye bremseklosser bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn annonsen er utgått, men er fortsatt til salgs.

 

Nylig EU-godkjent (21 feb.) frem til April 2014 med skifte av bremser og skiver rundt hele samt utbedret ABS lampa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.