Kristiansand -> Haugesund/Stavanger, noen som skal?

Anbefalte innlegg

Er ikke tilfeldigvis noen som skal fra Kristiansand til Haugesund (evt Stavanger) de nærmeste dagene og som har mulighet å ta med seg noen felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke tilfeldigvis noen som skal fra Kristiansand til Haugesund (evt Stavanger) de nærmeste dagene og som har mulighet å ta med seg noen felger?
Hei.

 

Er denne veien en del ganger i året (madammen er fra Hgsd). Men skal ikke bortover før 16.4, hvis det hjelper da...

 

Ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet, men tviler på at jeg kan vente så lenge... Finner jeg ikke annen løsning så får jeg nesten ta turen selv eller få de tilsendt.

 

Men har ikke gitt opp helt enda, kan om ikke annet håpe at noen skal til Stavanger, hjelper MYE det og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet, men tviler på at jeg kan vente så lenge... Finner jeg ikke annen løsning så får jeg nesten ta turen selv eller få de tilsendt.

 

Men har ikke gitt opp helt enda, kan om ikke annet håpe at noen skal til Stavanger, hjelper MYE det og!

OK :)

 

Sendte forresten 4 dekk til Trondheim - det kostet under 300 spenn totalt.

Pakket dem 2+2. Kravet er hver pakke ikke veier mer enn 25 kg.

 

Ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tydligvis lære meg å få fingen ut og ikke forvente at selgere holder det de sier... nok en gang gikk jeg glipp av gromfelger til bra pris, denne gang var det 18" OZ Futura som forsvant før jeg fikk ordnet med transport...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring til Hustvedt & Skeie som kjører for Fatland og Skjeggerød!

De ordner transport veldig billig!!!

Fikk sendt mine felger med dem fra Sarpsborg til Ølen....

Snakket med dem på telefon og fikk beskjed om å gi han som kjørte 300kr....

Kjørte fra Sarpsborg på fredagen og fikk felgene fredags kveld..... : ja :

Såg foresten du kom kjørende forbi Ølensvåg i GTI'en din i går Tord!

Var veldig fin bil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tydligvis lære meg å få fingen ut og ikke forvente at selgere holder det de sier... nok en gang gikk jeg glipp av gromfelger til bra pris, denne gang var det 18" OZ Futura som forsvant før jeg fikk ordnet med transport...

 

Synd : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tydligvis lære meg å få fingen ut og ikke forvente at selgere holder det de sier... nok en gang gikk jeg glipp av gromfelger til bra pris, denne gang var det 18" OZ Futura som forsvant før jeg fikk ordnet med transport...

 

Kjøp og betal med en gang , gjerne på med overførsel, synes denne selgeren gjore alt rett, sett fra min side, jeg sa at jeg tok de bare han sjeket inpresset.

så ringte det så mange på disse at han reiste hjem og sjekket og ringte meg opp, alt hva ok og jeg tok de, sendte penger til en kompis som løp og hentet.

 

De blir for salg igjen, skal bare ha bilen på hjul et par uker før de nye sommer dekkene kommer fra Sharif om han grier å skaffe etter mine ønsker.

 

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du de videre for samme sum, dvs 5500 så er jeg interesert når du evt skal selge, men betaler ikke så mye mer med tanke på at kantene var så flasset som de var, de MÅ jo poleres for at de skal være representative :)

 

Tror ikke selger hadde noe som helst anelse om hva felger det egentlig var snakk om, og hvor mye de kostet nye :D Kan det stemme at han hadde en rød Passat V6 vare? Isåfall har jeg nesten kjøpt de felgene en gang tidlgiere også hos forrige eier :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du de videre for samme sum, dvs 5500 så er jeg interesert når du evt skal selge, men betaler ikke så mye mer med tanke på at kantene var så flasset som de var, de MÅ jo poleres for at de skal være representative :)

 

Vi får se.Legger de nok ut når forhåpentlig de nye kommer.

 

Tror ikke selger hadde noe som helst anelse om hva felger det egentlig var snakk om, og hvor mye de kostet nye :D Kan det stemme at han hadde en rød Passat V6 vare? Isåfall har jeg nesten kjøpt de felgene en gang tidlgiere også hos forrige eier :cool:

 

Felgen kom rett fra Tyskland på en brukt import bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.