Har du en golf cab til spillefilm?

Anbefalte innlegg

Har fått en mail angående interesse for å bruke en "gammel" vil da tro rimelig orginal altså classic golf cab, til bruk i spillefilm.

 

Om noen føler at dette treffer dem, og har lyst til å bruke bilen sin i en spillefilm, send meg en pm!

 

"-Jeg jobber som rekvisitør på spillefilmen "Det viktigste er forbi" (regi: Sara Johnsen, produsent:4 1/2 Film AS). I denne filmen har vi flere scener som foregår i fortiden, blant annet scener i 1984. I disse scenene skal vi ha en bil som vi skal kunne filme ovenfra og som dermed bør være uten tak, og vi vurderer å bruke en golf cabriolet. Jeg lurer på om du har noen oversikt over medlemsbiler i ditt område, og kan sende meg info på hvem som har en førstegenerasjons Golf cabriolet (helst i fargene svart/grå/blå/mørk grønn)?-"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en golf cab klassiker som kunne tenke seg å bruke denne i en spillefilm?

Innspillingen starter nå 15.august, så kjappa på om noen er interesserte...evnt kjenner til noen i nærområdet med lignende bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.