Anbefalte innlegg

Hei

 

Skulle ha lånt/leid en tilhenger neste uke for en tur til og fra stavanger. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Backup planen er statoil, men de har som regel alltid noe tull med tilhengerne sine:o

 

Evt om det er noen som skal til stavanger med tom tilhenger som kan ta med en bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil på Lørenskog ved Lørenskog Tog-stasjon har veldige gode bilhengere, relativt nye er dem også.

 

Bare sånn i tilfelle du ender opp med og måtte leie uten å ha noe spesielt sted du har leid tidligere Rui:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset, er noen år siden jeg har leid på statoil lørenskog sist, så nå har de sikkert fått nye hengere da :)

Er vel ca 1000kr døgnet de tar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det ha vært 800,- i depositum, og 1000,- i døgnpris tro? Er ikke langt unna de prisene ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Skulle ha lånt/leid en tilhenger neste uke for en tur til og fra stavanger. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Backup planen er statoil, men de har som regel alltid noe tull med tilhengerne sine:o

 

Evt om det er noen som skal til stavanger med tom tilhenger som kan ta med en bil?

 

Hei

 

Hvis du skal kjøre til og fra på et par dager, kan du leie min henger for 1000.-. Har litt dill med blink lys bak, men slikt trenger vi vel ikke..... : haha :

 

Mer info kan vi snakke om på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig: høres ut som en god plan, er snakk om å stikke ned å hente bilen fra mapping også rett til stavanger igjen :)

Prøver å ordne trekkbil nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kontakt som leier ut meget god henger i skien for 500 kr dagen om det hjelper.

 

André

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.