Audi RS4: Ny sivil politibil, Narvik?

Anbefalte innlegg

Har hørt rykter om at det er en ny sivil politibil på tur til Narvikområdet; En Audi RS4.

 

Noen som vet noe mere om saken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har æ dåli tru førr:) har nu vært her ei stund:) e en a4 som e her av å t:) YE regga:) sota rute osv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den økonomien politet har tilrådighet , så TVILER jeg på at de har gått til annskaffelse av en 5seters bil til 1mill+++...

 

Er vel en sånn slapp 2.0T sikkert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den økonomien politet har tilrådighet , så TVILER jeg på at de har gått til annskaffelse av en 5seters bil til 1mill+++...

 

Er vel en sånn slapp 2.0T sikkert :D

 

Politiet kjøper vel heller ikke eldre bruktbiler :) RS4 gikk ut av produksjon med B7 i 07/08 . Noen ny RS4 kommer nok ikke før faceliften på B8 sommeren neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig en politimann fra narvik som har luftet dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet har problemer med å få Passat 2.0 TDI til å passe til budsjettet, så da er steget riiimelig langt opp til RS4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft! men tvilsomt :P

og har kun sett denne YE registrerte A4'en oppi rompa på mæ et par ganga :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hete YE82210 den sorte audien til up'n.

 

Ang den dere lurer på der oppe, så er det jo bare å få tak i nr på den og sende til 2282.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet har problemer med å få Passat 2.0 TDI til å passe til budsjettet, så da er steget riiimelig langt opp til RS4.

 

Politiet i bergen og omeng har R36, så vet ikkje eg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet i bergen og omeng har R36, så vet ikkje eg :D

 

Akkurat :) Tromsø har lenge hatt en hissig audi (s4/rs4), og ingen har vel heller nevnt at det er snakk om en klinke ny rs4 :) Så er vel bare å vente å se, plutselig oppdager man den i sladrespeilet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat :) Tromsø har lenge hatt en hissig audi (s4/rs4), og ingen har vel heller nevnt at det er snakk om en klinke ny rs4 :) Så er vel bare å vente å se, plutselig oppdager man den i sladrespeilet..

 

Du tror vel fortsatt på julenissen, også du... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet i bergen og omeng har R36, så vet ikkje eg :D

 

Tenker vel på 3,2 DSG 4 motion R-Line?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp han gjør nok det.. Ingen r36.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende det, var en bekjent av meg som er skikkelig VW nut han også som sa det, så tok han på ordet på det : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker vel på 3,2 DSG 4 motion R-Line?

 

Den har vi her borte på østlandet også.. : flau : (Den er vel ikke R-Line, men 3,2 4motion)

69306_10150305584230368_766465367_154585

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har vi her borte på østlandet også.. : flau :

69306_10150305584230368_766465367_154585

 

Flertallet av norsk solgte Passat 3,2 (dsg 4motion) er politibiler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt stoppet av en RS4 b5, dette var da narkopolitiet sin, det er mer som foregår en hva vi ser på oversiden:-))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt stoppet av en RS4 b5, dette var da narkopolitiet sin, det er mer som foregår en hva vi ser på oversiden:-))

 

Legg ut et bildet eller reg nr. da vel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

politiet har alle mulige biler, har ikke sett noen RS4 ennå, men vet at knarke-politiet kjøpte en bmw E39 m5 og hadde den i ett par måneder før de solgte den videre i 2005

Og fatter kjørte forbi en 2001 A8 4,2 som hadde stoppa en 3'er golf på ring3 her i Oslo for ett par uker siden (denne kan jo også ha vært en av statsbilene som det har godt en faen i når han har blitt forbikjørt for alt jeg vet men)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en lav svart a4 b7 2.0tq med 18/19 tom her i moss, sota ruter dobbel eksos+++ ser absolut ikke ut som noe sivil, men har sett den med blålys flere ganger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i stavanger så har/hadde dem TO stk subaru impreza wrc sti sivil biler. så budsjette er litt høyere enn vi tror :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i stavanger så har/hadde dem TO stk subaru impreza wrc sti sivil biler. så budsjette er litt høyere enn vi tror :P

 

En har de. Prismessig ikke så mye fra en Passat 3,2.

 

Pluss det blir montert en del ekstra utstyr i disse bilene, så billige er de nok ikke uansett motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er noen som har blitt utsatt for noen practical jokes her;) Finns en drittunge her i området også som har montert blålys på rånevolvoen sin og, men det betyr absolutt ikke han har politimyndighet:p Men folk stopper fort og slipper han forbi...

 

At politiet plutselig skaffer seg slike biler med budsjettene de har idag har eg grusomt vanskelig for å tro, så fiks gjerne bilde og reg nr så en kan sjekke, ellers blir dette bare sprø rykter de fleste velger å smile av istedet for å tro på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om så mange sivilbiler her i Trondheim, men jeg vet de har/hadde en WRX.

 

Disse 3.2 Passatene trodde jeg alle visste politiet brukte for å være helt ærlig.

 

Sto i kø i en dekkforetning, bak meg sto fire uniformerte betjenter som kom i to biler, en politibil og en sivilbil, begge bilene 3.2 V6.

 

Men uansett, nå vet jeg ikke hvordan det fungerer, men det kan jo hende at politi og andre statseide biler generelt importeres på andre premisser, det er jo en mulighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.