Audi RS4: Ny sivil politibil, Narvik?

Anbefalte innlegg

Disse 3.2 Passatene trodde jeg alle visste politiet brukte for å være helt ærlig.

 

For en latterlig holdning.

 

Den tråden her består jo kun av rør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en latterlig holdning.

 

Den tråden her består jo kun av rør..

 

Er du seriøs???

 

Du kan ikke lange ut at jeg har en latterlig holdning når jeg vet hva jeg snakker om!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du seriøs???

 

Du kan ikke lange ut at jeg har en latterlig holdning når jeg vet hva jeg snakker om!

 

Det går da for pokker ikke an å formulere deg så det høres ut som om det er en selvfølge, at alle skal kjenne til disse 3.2 Passaten til UP.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går da for pokker ikke an å formulere deg så det høres ut som om det er en selvfølge, at alle skal kjenne til disse 3.2 Passaten til UP.....

 

Greit, det kan jeg forstå, men bare delvis...

 

Siden vi befinner oss i VW-Audi klubben og er opptatt av samtlige biler fra VAG. Så tok jeg for gitt at alle kjente til de råere modellene til både VW, Audi osv... Basert på det regnet jeg med at de fleste av oss visste at 3.2 Passat er mye brukt som politibil.

 

Anyway, ville ikke skape en diskusjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit, det kan jeg forstå, men bare delvis...

 

Siden vi befinner oss i VW-Audi klubben og er opptatt av samtlige biler fra VAG. Så tok jeg for gitt at alle kjente til de råere modellene til både VW, Audi osv... Basert på det regnet jeg med at de fleste av oss visste at 3.2 Passat er mye brukt som politibil.

 

Anyway, ville ikke skape en diskusjon :)

 

Jeg hadde hvertfall ikke kjennskap til det, før jeg ble huka av en selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UPbilenpp68441.jpg

 

denna går på nede på sørlandet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit, det kan jeg forstå, men bare delvis...

 

Siden vi befinner oss i VW-Audi klubben og er opptatt av samtlige biler fra VAG. Så tok jeg for gitt at alle kjente til de råere modellene til både VW, Audi osv... Basert på det regnet jeg med at de fleste av oss visste at 3.2 Passat er mye brukt som politibil.

 

Anyway, ville ikke skape en diskusjon :)

 

er kansje ikke en selvfølge men politiet har faktisk en god del av 3,2 og 170hk 2,0tdi i 4motion-dsg kombo vet det er levert ut 5stk 170tdi og 3stk 3,2 fra møller ryen.

og husk at politi distriktene rullerer på bilene så ikke umulig at du ser en HB 71172 i oslo mens du ser en dn-regga passat i Trondheim

 

UPbilenpp68441.jpg

 

denna går på nede på sørlandet

disse to som kjører i denne er faktisk ganske hyggelige selv om det er surt å bli stoppa

ser faktisk ut som samma plassen jeg ble stoppa på(rett etter den gamle bomstasjonen før Porsgrunn på vei fra Kristiansand )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om så mange sivilbiler her i Trondheim, men jeg vet de har/hadde en WRX.

 

Disse 3.2 Passatene trodde jeg alle visste politiet brukte for å være helt ærlig.

 

Sto i kø i en dekkforetning, bak meg sto fire uniformerte betjenter som kom i to biler, en politibil og en sivilbil, begge bilene 3.2 V6.

 

Men uansett, nå vet jeg ikke hvordan det fungerer, men det kan jo hende at politi og andre statseide biler generelt importeres på andre premisser, det er jo en mulighet.

 

Politiet slipper ikke unna avgifter! Diskuterte dette med en kjent som er sjef i et politidistrikt, og han sier at alle i etaten er oppgitte, da de nesten er den eneste instansen som ikke får unnvike avgifter.

 

Ambulanser får, til og med taxi får. Men ikke politi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry OT men jeg savner the old times! hadde jo en sjans da! :P

 

i57559185_60424_6.jpg

 

i57237137_81492_6.jpg

 

i67294297_91124_6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i stavanger så har/hadde dem TO stk subaru impreza wrc sti sivil biler. så budsjette er litt høyere enn vi tror :P

 

her er den som går i stavanger.

 

Det der er jo en vanlig WRX, ikke en WRX STI. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry OT men jeg savner the old times! hadde jo en sjans da! :P

 

i67294297_91124_6.jpg

 

gamle KZ'en jo den røde der. ikke vanskelig å kjenne igjen med KZ som bokstaver i registreringsnr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den hvite er også KZ ;) fult opp med blå lys og radio! en kompis som kjøpte den når de skulle kvitte seg med den! senk og felger. også var den ganske så respektert når han kom kjørende.

 

 

Christian: det står sti bak på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian: det står sti bak på den!

 

Ser da ut som en WRX, og i vognkortet står det 160Kw. Altså ikke STI. Litt overraskende at politiet kjører emblemtrimming: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert for å skremme noen fra å prøve å stikke av :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel ikke så hensiktsmessig å ha emblemet BAK på bilen? :D Måtte hatt streamer i frontruta med WRX STI på da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den hvite er også KZ ;) fult opp med blå lys og radio! en kompis som kjøpte den når de skulle kvitte seg med den! senk og felger. også var den ganske så respektert når han kom kjørende.

 

Hehe mener å huske den hvite ikke ble brukt så ofte. var ofte sivile i hettegenser som var på noe narkospaning eller lignende.

 

Bodde i Molde i 6 år og husker vi kjørte bort til vinmonopolet midt på natta med kaffe og boller til en politi som satt oppå parkeringsplassen der med laser ned mot brunvoll. :) han tok walkien og sa "det er bare å finne en ny plass vi er oppdaget" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut et bildet eller reg nr. da vel:)

 

Dette er en stund siden... Tok bilde men da var det nesten så han konfiskerte mobilen...

 

På verdal hadde polti tilogmed en kamerabil 240 volvo blo senka sotaruterå rakrør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.