Hva finnes av pene 21" felger?

Anbefalte innlegg

Frode angrer allerede, trust me :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian: Hva slags A8 er det du har shoppa da? Hvem sin var dette tidligere? Er det den 4,0 TDI'en som han i Molde hadde tidligere (lurer på om han hette Frank)? Kom nå med litt info da! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke Frank, men Frode som det står over her. Frode Espeland er vel det fulle navnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer snart en tråd skal du se:)

 

Gamle til Frode Espeland ja.

 

 

Stian: Hva slags A8 er det du har shoppa da? Hvem sin var dette tidligere? Er det den 4,0 TDI'en som han i Molde hadde tidligere (lurer på om han hette Frank)? Kom nå med litt info da! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mer info, -den bilen har jeg jo sett før ja....

 

Jeg gleder meg til når du skal selge de hjula til meg Stian! :-) Hehehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har siklet på slike en stund.

Har til gode å se en Allroad med 21".

9x21" med spacer og 255/30-21" burde fylle en sort hellakert vagcomsenka Allroad 4B helt greit : eek :

 

Musikk i mine ører : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver så smått og titter på felger jeg også, men problemet med 21" er at det finnes så lite av de, og dekkene er i tillegg dobbelt så dyre. 22" blir vel for stort? Tror 20" blir bedre da. Org dekkdim er 255/40-19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver så smått og titter på felger jeg også, men problemet med 21" er at det finnes så lite av de, og dekkene er i tillegg dobbelt så dyre. 22" blir vel for stort? Tror 20" blir bedre da. Org dekkdim er 255/40-19

 

 

255/40 19 tilsvarer i hjulstørrelse 255/35 20, 255/30 21 og 255/25 22 (finnes ikke).

 

I 22 tom ville jeg da vurdert en av disse: 235/30, 245/30, 275/25 eller 285/25. Det er litt stort til A8, men har sett biler med 285/30 21 som ser helt ok ut, cluet er vel at det er mye plass i høyden fordi det er mye plass i bredden. Valg avhenger som alltid også av felgbredde (ville ikke satt 235 på 10x22), offset og senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer 10,5"*20 foran og bak med 275/35-20, dette blir ca 2% mere rulleomkrets. Burde bli bra. 275 på 10,5" blir jo litt strekk, men ikke så ekstremt at det blir ukjørbart. Er litt redd for mye strekk med over 2 tonn bil, kjipt å kollapse dekksidene også.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikk i mine ører : ja :

Hvor fikk du tak i dine EtaBeta Jofiel 9,5x21" ?

Har veldig sansen for de. Ikke ser man de ofte på veien heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer 10,5"*20 foran og bak med 275/35-20, dette blir ca 2% mere rulleomkrets. Burde bli bra. 275 på 10,5" blir jo litt strekk, men ikke så ekstremt at det blir ukjørbart. Er litt redd for mye strekk med over 2 tonn bil, kjipt å kollapse dekksidene også.. hehe

 

Det blir tøft, du skriver ikke offset, men ville vurdert 285 eller 295/30 også fordi det er mye plass og det er nærmere orig.dim. Pluss at det er kulere med lavere profil. Har sett flere 285 dekk på 10 tom og det er litt strekt dersom man ikke velger de bredeste merkene.

 

Til deg som lurte på Eta Beta Jofiel, hør med Dekkskift-Christer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.