Photoshoot / Videoshoot i Oslo omegn! LØRDAG 09.07.11 MCDONALDS kl 12:00!

Når kan du stille opp på photoshoot?  

18 stemmer

  1. 1. Når kan du stille opp på photoshoot?

    • Torsdag 07.07-11
      0
    • Fredag 08.07-11
      1
    • Lørdag 09.07-11
      15
    • Søndag 10.07-11
      2


Anbefalte innlegg

Jeg kan ta en tur med bobla jeg! :D Har ferie, så igrunn tid anytime.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer på lørdag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste uke utgår for min del, da er det jobbing hele uka - tilogmed helga.

 

 

Men det går alltids an å arrangere dette en gang seinere og! Jeg trenger masse erfaring :)

Så dere som ikke kan denne gangen må bare bli med neste gang!

 

Kan jo legge ut en film til som jeg ikke er helt fornøyd med, men dog - kan være verdt å se.. må prøve å få til enda bedre denne gangen :)

Netopp bestilt noe mer utstyr på ebay så jeg får enda bedre kvalitet på filminga + batterigrep og 2 batterier til! så da er jeg enda bedre rustet neste gang - For min del!

 

- Men det kommer jo noen som jeg mener er riktig gode fotografer til helga og! Bare så dette ikke bare blir en filmdag.. ;)

 

Er mektig imponert over hva du har fått til uten steadicam! godt jobba!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite tips som jeg snappet opp på noen av videoene på viemo.

 

visst du kan stå på rollerblades så blir den filmingen du gjør der enda grommere. men du har virkelig fått det til nå også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite tips som jeg snappet opp på noen av videoene på viemo.

 

visst du kan stå på rollerblades så blir den filmingen du gjør der enda grommere. men du har virkelig fått det til nå også.

 

Tror ikke det hadde hjulpet på filminga mi :P

Da tror jeg at jeg måtta ha meg nytt kamera etterhvert.. Men er muligheter for å få noen til å kjøre bilen min mens jeg filmer ifra den til helga + at jeg har laget et steadicam av ett fotostativ jeg har.. intill videre før jeg får det jeg har bestilt i posten :)

 

flycam_3000.jpg

Men back to topic!

 

Jeg ser nå at det er 11 personer som har stemt på lørdagen! Tror denne vinner uansett om jeg venter til 1700 i morgen.

 

Vi kan ta oppmøte på Mcdonalds Lørenskog, Lørdag 1200 - Så drar vi videre til parkeringsplassen på Lørenskog vidregående skole?

 

Tar gjerne imot forslag til locations i området! Kom med idèer, alt ifra ved noe vann til parkeringshus +++ Spytt ut!

 

Edit :

Klikk på "Takk" på denne posten hvis du kommer på Lørdag!

(bare for å få navn på hvem som kommer - slik at jeg veit når alle har møtt opp før avreise ifra mcdonalds..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du bruke klubbkameraet da Haavard?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du bruke klubbkameraet da Haavard?

 

Nei, men ellers takk :)

 

Har mitt eget kamera jeg skal bruke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har bobla fått Gangstercap og øyelokk, så da trenger jeg bare å få senket den bak før helgen så er jeg klar!

 

Noen som kan hjelpe meg å senke bobla bak? Aldri plukket på torsjonsgreiene før, så greit med hjelp fra noen som kan første gangen. Kan fint kjøre rundt oslo/akershus/østfold området for å få hjelp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare krysse fingra, heldigvis tar ikke en photoshoot hele dagen, så opphold får vi vel noen timer får jeg håpe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan jo bare se det ann på lørdag. visst ikke så er faktisk regn bilder tøft det også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle som kanskje ikke har fått med seg posten jeg endra på forrige side,

klikk på Takk på posten om du kommer på lørdag! - Da veit jeg hvem av dere som kommer.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok dessverre melde pass, men for all del, ikke la det bli det første og siste fototreffet:) Kjører lett til Oslo en annen gang også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg dukker opp hvis været holder og jeg rekker å vaske bilen på fredag kveld... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har å møte opp Mikael! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!

 

Bra noen følger med ;)

 

Noen som veit om noen fete locations? Spytt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!

 

Bra noen følger med ;)

 

Noen som veit om noen fete locations? Spytt ut!

 

riktignok langt fra lørenskog, og muligens mye folk, men det er jo parkingsplass på på den nye Operan?

 

oparkps.PNG

 

ellers så er det masse bra i Nydalen..

noen bilder jeg tok der tidligere i år:

habmceUrban800x533.png

 

NydalenfossSM.png

Her er det nå vann i forskjellige farger vis jeg husker rett, og masse p.plasser bortover

 

også har du jo damplassen i ullevaal hageby:

(her kan det også være litt folk på en lørdag midt på dagen)

ullavaaldamplass.PNG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en mulighet, men man kommer vel ikke nermere enn den parkeringsplassen?

 

 

Får vurdere å dra innover i morgen, å tvinge Henrik Haugen ut en tur for å titte på locations i nærområdet ;)

Sjekke litt rundt på industrifeltet rundt karihaugen, veit det er ett par parkeringshus der som jeg har litt trua på.

 

Men, skal ikke prøve å dra dette ut til en heel dag, holder godt med 2-3 timer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*gjerdrum vidregående skole er bra

*sørlihavna (lørenskog)

*hellerudsletta

*gressplenen bak lørenskog hallen

*vannplassen nede ved hellerudsletta

*gressplenen ved glomma i lillestrøm

*nebben (lillestrøm)

 

kommer sikkert flere etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse gode forslag !

 

 

Likte damplassen tar det lang tid å kjøre dit ifra lørenskog?

 

Jeg kommer nok til å dra innover i morgen for å se meg litt skikkelig rundt! Så kommer jeg med en oppdatering på kveldinga, Så slipper vi å kjøre rundt med 10-15 biler for å se om plassene rundt om er bra. :)

Mye mulig at Lørenskog Vidregående skole utgår da det ikke er det kuleste stedet for bilder. Mer info om detta i morgen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gressbilder utgår for min del i alle fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse gode forslag !

 

 

Likte damplassen tar det lang tid å kjøre dit ifra lørenskog?

 

Jeg kommer nok til å dra innover i morgen for å se meg litt skikkelig rundt! Så kommer jeg med en oppdatering på kveldinga, Så slipper vi å kjøre rundt med 10-15 biler for å se om plassene rundt om er bra. :)

Mye mulig at Lørenskog Vidregående skole utgår da det ikke er det kuleste stedet for bilder. Mer info om detta i morgen! :)

 

Damplass ligger rett ved ullevaal stadion. Sånn ca. 15km fra mcdonalds lørenskog

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer ikke jeg alikvel : bh :

Bestilt feil senk : bråk : FML

(med mindre noen hoster opp et H&R ultra low low low innen i morgen kl. 15.00)

 

Ååååå, hadde så lyst å joine!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det blir en kjøre tur på meg nedover fra Mjøsa.:) Håper kim og Petter blir med. da er jeg værtfall med hvis fler skal nedover!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.