Anbefalte innlegg

Hva?! Ingen BugRun-tråd jo.. Siden jeg ligger sålangt foran skjema på Rulle, ser det ut til at jeg med glans rekker BugRun og jeg kunne virkelig tenkt meg en tur dit, både for å se andre biler og for å få kjørt på noen mil på den gamle traveren.

 

Noen praktiske spørsmål;

-Hvordan er det å overnatte i telt? Er det bestilt bra vær til da?

-Er det noen andre herfra som skal nedover så vi kan kjøre i følge? Jeg er jo noob.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du klarer å ta deg til Shellstasjonen i Mysen/Momarken og er der ca klokka 09.00 fredag morgen kan du godt kjøre i følge med oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir tur fra Ålesund i år også Knut Arne.. du kan sikkert slå følge. :)

 

Edit: BTW.. med bobla? klarer du å holde 80? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig med bobla. :D 80 går fint sålenge det ikke er i oppoverbakke. ;)

 

Ser ut til at det blir fergetur til Ålesund først da. Kjører romsdalen nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferge til Vestnes holder. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det blir bugrun! Får håpe duploen er klar.. hvis ikke blir det noe annet snax. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det blir bugrun! Får håpe duploen er klar.. hvis ikke blir det noe annet snax. : ja :

 

Seff skal Duploen være klar!!!! Ikke noe tull nå : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greier jo fint å holde følge med badekaret og duploen så fort vi kommer oss bort fra hovedveien. :D

 

Sverre: Når er det evt snakk om å kjøre herfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Molde - Mantorp i Boble med standardmotor : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greier jo fint å holde følge med badekaret og duploen så fort vi kommer oss bort fra hovedveien. :D

 

Sverre: Når er det evt snakk om å kjøre herfra?

 

Torsdag morgen, da er du fremme Fredagskvelden og hjemme igjen Mandagsmorgen. :)

 

Det blir vel flere som drar sørover på Torsdagen, skulle man f.eks fått leid hytte i Oslo området? Betalte vel 600kr for en 6manns hytte på en camping i nærheten av Holmenkollen for noen år tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater å spørre om å få fri, men detta må jeg få til på et vis. :)

 

Er det langt til Mantorp da? Må ta med meg en boomblaster så jeg har musikk til turen iaffal. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mantorp ligger vel et godt stykke nedi Sverige..

Vetke om det kan være ca 600 km fra Oslo ca jeg ?

Men jeg SKAL nedover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 45 mil fra Oslo!

Altså Ca 100 mil fra Molde hvis du kjører om Oslo.

 

Men trur det lønner seg for deg å kjøre om Kongsvinger og komme ned på E18 v Karlstad

Altså ta av E6 v Stange og kjøre rv 24 til Skarnes og så Kongsvinger - Charlottenberg - Arvika - Karlstad...

 

Vi fra Oslo-området kjører E18 fra Oslo til Karlstad og så Karlskoga - Degerfors - Askersund - Motala - Mantorp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dessverre eksamen den 10. og nei, den kan ikke utsettes:) Såeh, er det noen som har planer om å reise fra oslo i 15 tida på fredag? Jeg vil helst ikke kjøre aleine, så om noen vil sitte på med meg, eller om jeg kan sitte på med noen så hadde det vært strålende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da det nærmer seg, og jeg er mer enn noen gang klar for en tur. Usikkert hvilken av de to skjønnhetene mine jeg drar med, men tur blir det sålenge jeg ikke kræsjer, får akutt leversvikt eller noe annet lurt noe. :D

 

Tar med penger og telt. Regner med at svenskene har pølser og engangsgrill. Rune Andre stiller med pils til meg og, så detta må bli bra!

 

Tur på torsdag morra utgår nok for meg. Men det får jeg vite torsdag neste uke, da skal jeg nemlig høre med Linjegods når det blir jobbing på meg. : rock :

 

I værste fall kjører jeg nedover alene på fredag. Raka vegen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øl og pølser kjøper du i NORGE. Muey importante!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øl og pølser kjøper du i NORGE. Muey importante!

 

Har Ringnes på "Bolaget" hvis det er viktig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det betyr 29 dager med intens skruing... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter P - du har så store hjul på bobla di at du trenger stormotor for å komme deg ned til Mantorp : haha :

 

Jeg er i rute... jippi. Bobla kom ned på hjula igår for første gang på 6 mnd. Stikkordet er STUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!

 

Mvh

KMR

Bilde004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øl og pølser kjøper du i NORGE. Muey importante!
Helt riktig!

 

Svenskene kan ikke å lage grillpølse, og lompe har de aldri hørt om!

 

Rekker du ikke innom Systemet er det must å ta med norsk drikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter P - du har så store hjul på bobla di at du trenger stormotor for å komme deg ned til Mantorp : haha :

 

 

bare mobb du... de er ikke så store som du tror, også skal du heller ikke tro på alt du ser (og hører) : rolleyes

 

og stikkordet er ikke stuuuuk, det er laaaaaaavt!

 

mvh Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare mobb du... de er ikke så store som du tror, også skal du heller ikke tro på alt du ser (og hører) : rolleyes

 

og stikkordet er ikke stuuuuk, det er laaaaaaavt!

 

mvh Petter

 

:rolleye: Du vil nok se lyset snart du også skal du...... Jeg husker godt alle pastel fargete og lave Nordic Lookerne på treffa på 90 tallet. Morsomt med slike trender som kommer og går.... og det eneste som består er klassisk look

med historisk bakgrunn og identitet.

 

:) Gleder meg til å se på bilen din.. og du, hvorfor presser du ikke inn rullelagrene etter at du har pulverlakkert forstillingen...bare en tanke siden det funket så bra for meg. Tape igjen hullene før pulverlakken så slipper du å pusse vekk lakk etterpå.

 

Mvh

KMR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper bare jeg rekker bugrun...

jeg bygger egentlig ikke noen spesiell stil, det går fritt etter eget hue og egne tanker...

 

 

OT:

:) Gleder meg til å se på bilen din.. og du, hvorfor presser du ikke inn rullelagrene etter at du har pulverlakkert forstillingen...bare en tanke siden det funket så bra for meg. Tape igjen hullene før pulverlakken så slipper du å pusse vekk lakk etterpå.

 

Mvh

KMR

 

det er det som var tanken,det var eventuell bakelitt jeg er engstelig for, jeg hadde tenkt å maskere ja, har pulverlakka mye annet, så det har gått med en del teip :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er ikke BugRun.com oppdatert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.