Anbefalte innlegg

Spesielt når to av dem er Einsere;)

bra andreas:) blir gøy:) har ikke du vært der før da?;) så kan du være litt kjent man å kjøre først.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir 2 biler fra Fredrikstad som kjører fra systembolaget i Strømstad rundt kl 1700 fredag ettermiddag!

Bilene det blir er Rene i sin grønne Old skool Derby og "Allroad" polo'n min..

hvis det er flere som skal kjøre i den retnigen (E6-udevalla-jønköping-mantorp) til Mantorp så er det bare å henge på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra andreas:) blir gøy:) har ikke du vært der før da?;) så kan du være litt kjent man å kjøre først.. hehe..

Har aldri vært der selv, så jeg er ukjent-mann;). Har ikke engang sett på reisebeskrivelsen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært der selv, så jeg er ukjent-mann;). Har ikke engang sett på reisebeskrivelsen.....

Ta til høyre etter den andre store dammen..... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at værmeldingen ikke stemmer... ikke sååå lovende. :(

Men nå har jeg aldri stolt på den heller da ;)

vaer-br.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at værmeldingen ikke stemmer... ikke sååå lovende. :(

Men nå har jeg aldri stolt på den heller da ;)

Har fulgt med på diverse værmeldingstjenester for området Linköping/Mantorp de siste dagene. Resultatet har vært nedslående. Det har vært meldt sol, regn, sol, regn osv. i hytt og gevær. Tror det lureste er å gardere seg i klesveien og håpe det beste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. viamichelin anbefaler å kjøre e18 nedover.. når passer det for deg å reise da? kjører nok gjennom oslo ca kl 15 og da er det nok litt kø ut av oslo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg snart klar til i morgen. Kjølebag er vasket, sovepose er finni fram, og klærne er reine. Da mangler jeg bare å ribbe senga for overmadrass som vi kan legge baki touranen. Så kanskje jeg skal begynne å konsentrere meg litt om eksamen jeg har i morgen og glemme bugrun et øyeblikk? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg pakka ferdig og det eneste som gjenstår er litt handling i morgen, samt å ta med et "representativt" verktøyutvalg, for å kunne imøtekomme eventuelle problemer (siden jeg ikke har planer om å kjøre på bane er det mulig jeg kan la ressursdrivakselene ligge igjen hjemme.....;)).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg pakka ferdig og det eneste som gjenstår er litt handling i morgen, samt å ta med et "representativt" verktøyutvalg, for å kunne imøtekomme eventuelle problemer (siden jeg ikke har planer om å kjøre på bane er det mulig jeg kan la ressursdrivakselene ligge igjen hjemme.....;)).

da har jeg begynt å pakke, selv om jeg egentlig skulle ha vært i seng for lenge siden.. men men, hva gjør man ikke for treff.. :) blir nok å styre med i morra, Andy. skulle du trenge mere plass så tror jeg att jeg har litt plass å avse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.