#1 Skrevet Juli 13, 2011 Tenkte jeg skulle være litt i god tid denne gangen, slik at kanskje flere har muligheten for å komme på lokallagssamling denne søndagen! Er vel kanskje noen som har ferie, men de fleste er vel ferdig med ferien rundt da.... Tenkte kanskje vi kunne funet på noe litt annet denne dagen, f.eks kolonnekjøring et sted hvor man kunne tatt med seg en fotball eller noe lignende, et par engangsgriller så vi kunne svidd av noen pølser eller noe annet spennende! Fyr løs folkens, så kanskje vi kan klare å bli enige om noe (ja jeg er optimist og tror vi kan være mange nok til kolonne Lenge leve trua hehe) God sommer så lenge til de som har det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2011 er med på alt som er gæli jeg he he. uansett, jeg er på plass. er lov å ta med seg en kompis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2011 Bare å ta med en kompis Kenneth Ta med kompis/veninne, frua, ungene...Alle er velkomne her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2011 Er ny i klubben så tar meg gjerne en tur, så fremt jeg ikke jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2011 Velkommen i klubben Thomas Du er hjertelig velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2011 Eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2011 jeg kommer og drar med meg minst 1 bil til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2011 Høres bra ut folkens. Håper enda flere dukker opp. Vi kan ta med en kamera og ta noen bilder av bilene under evt kjøring osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2011 hva kamera????? oj, må vaske bilen da jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2011 jepp helt klart kenneth frem med vaskebøtta hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2011 he he. kanskje polere den og vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2011 hehe ikke dumt...bare håpe på sol denne dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2011 http://www.magnatuning.ro/en/product/4384/VW-Passat-35i-B3-SF-Line-Front-Bumper hva syns du om en sånn front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 15, 2011 http://www.magnatuning.ro/en/product/4384/VW-Passat-35i-B3-SF-Line-Front-Bumper hva syns du om en sånn front? min personlige synsing er vel at den ser litt påklistra ut....blir litt for "rund" i forhold til linjene på bilen din... Men det er jo smak og behag det da, hehe men jeg er vel mer fan av at stylingen passer inn i linjene på bilen, kanskje ikke fornye den så mye, men som sagt, smaken er som .... hehe Sikkert flere her med synspunkter også, men vurderer du helt kit eller bare front el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 15, 2011 vurdere kit er ikke så flink å se for meg helheten, litt redd for at det kan bli mye, bilen må jo være kjørbar og he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 15, 2011 Er vel litt mer her jeg da hehe http://www.magnatuning.ro/en/product/9706/VW-Passat-35i-B4-NewLine-Front-Bumper-Extension http://www.magnatuning.ro/en/product/9703/VW-Passat-35i-B3-NewLine-Front-Bumper-Extension http://www.magnatuning.ro/en/product/9704/VW-Passat-35i-Variant-NewLine-Rear-Bumper-Extension Synes disse hadde fin look, syns de felga passet også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 15, 2011 psst folkens... Minner bare om TDM treffet som er den helgen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208582 Dere er hjertelige velkomne hele gjengen Og veldig moro om det kom ei kollone fra Østfold. mvh Raymond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 15, 2011 faktisk enig med deg tenkte meg litt om, og det ble litt ekstremt egentlig.... meeeeeeeeeeeeen: men disse felgene ligger nå på ønskelisten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 15, 2011 ahh..se der ja hehe... Jeg har allerede tatt på meg å være bartender i bryllup på lørdag så går dårlig for min del, men om dere andre skulle klare å dra igang noe, er dette helt sikkert verdt å ta med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 15, 2011 faktisk enig med deg tenkte meg litt om, og det ble litt ekstremt egentlig.... meeeeeeeeeeeeen: men disse felgene ligger nå på ønskelisten Var ikke dumme de heller nei ' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 15, 2011 skulle gjerne ha kommet, men kom litt brått på.... så på bildene fra 2010, den grønne passaten som sto der, vet du hvilken karosseri type det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 15, 2011 hvilke bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 15, 2011 dette var egentlig til Raymond Andersen, så noen bilder fra treffet til Mjøsalaget fra ifjor, og der var den en grønn Passat 35i, men så ikke om det var b3 eller b4 karroseriet, fordi fronten var ikke original 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 15, 2011 ok,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 16, 2011 Slenger meg med hvis jeg er kjørbar etter bygdefest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...